100% normaal.
De lampen zijn gewoon om 22:00 uur uit gegaan.
Voor de zekerheid heb ik vanacht na het ergste vuurwerk nog even gekeken maar toen zaten ze lekker te slapen.
Vanmorgen na 10:00 uur waren ze weer volop aanwezig.
heb het licht aangelaten tot 1 uur. ben om 0010 wisten kijken maar ze hadden meer last van mij dan van het vuurwerk ze zaten lekker te slapen.ondanks het geknal in de buurt.
hoop dat het bij ieder zo is gegaan.
Zoals elk jaar was er geen enkel probleem. Ze zitten dan opgesloten in de binnenhokken zonder verlichting en snurken rustig door. Ik controleer altijd wel even of ze niet in paniek rondvliegen of zo.
ook hier was alles abnormaal stil,het vuurwerk was toch heel dichtbij en er waren op het einde zeer zware knallen bij,voor de zekerheid ben ik even gaan kijken maar geen enkele vogel die bewoog.
totaal geen reactie , ik was vooral bang voor de 5 grijze roodstaarten die met dit klimaat nog buiten zitten, ze zaten zelfs te kletsen en te fluiten.
gisteravond rond de jaarwisseling mat het hier 14 graden celcius..... !
ook hier was erg veel vuurwerk! maar de vogels hadden naar mijn idee nergens last van ik had de lamp aangelaten maar heb het idee dat het niet eens nodig was
IK heb tot 0130 de lamp aangehad er is 1 citroenparkiet jonkie gesneuvels maar dat kan ook gekomen zijn doordat de birdy niet al te sterk was hij was wel gevoerd.
verder geen bijzonderheden
Hier is ook alles rustig verlopen. We hebben geprobeerd deze dag zoveel mogelijk op een "normale" dag te laten lijken. Wel af en toe even gekeken, maar ze zaten allemaal rustig te slapen