mijn bonte boer pop zit de laatste tijd veel achter de man aan. ik heb dit koppel nu een half jaar, had ze eerst in een kweekkooi toen was er niks aan de hand. heb ze sinds 3 maanden in een voliere en is ze ermee begonnen
bij de vorige eigenaar zaten ze ook in een kweekkooi
hoe zou dit kunnen??
het kan ook zijn dat de vogel in hun kleinere behuizing geen ruzie maakte omdat ze elkaar dan niet konden ontwijken.en dat is nu waarschijnlijk wel zo.
quotehet kan ook zijn dat de vogel in hun kleinere behuizing geen ruzie maakte omdat ze elkaar dan niet konden ontwijken.en dat is nu waarschijnlijk wel zo.
Dat klinkt tegenstrijdig, maar is wel een interessante gedachte Suk. Kun je dit nog iets meer toelichten?
zou het kunnen zijn dat het gewoon niet klikt.
en wat al eerder werd gezegd omdat er de ruimte niet voor was ze daarom geen ruzie maakten.
zou ik het met een andere man moeten proberen?
Laat ze gewoon in jou voliere zitten en zet er nog een man bij zodat de pop kan kiezen.
Maar houd ze dan wel goed in de gaten want de man die ze niet moet sloopt ze tot de dood erop kan vallen.
hoi kaketoe dat van nng een man is misschien niet een gek idee. heb ze in een buitenvoliere maar even kijken of ik een man kan vinden ook uit een buitenvoliere anders kan ik misschien beter wachten tot na de winter.