sommige van jullie weten al dat ik op zoek ben naar een edel papegaai pop van rond de 7 weken .. Nou ik heb dankzij aga een advertentie kunnen plaatsen hier en hier dan ook diverse reacties op mogen ontvangen , ik wist trouwens niet dat de advertenties hier zo'n impact zouden hebben ..
Maar .. a.s. zondag ga ik mijn besproken pop halen , ze is 6 weken oud en komt dan net uit het blok . Ik heb er al ontzettende zin in dus dacht ik breng jullie even op de hoogte
Nog 1 dag end an kan ik haar gaan halen , dat zal een lange nacht gaan worden ..
Bennie dank je wel voor het advies maar dit word de 5de vogel die ik met de hand groot breng en als alles zo voorspoedig mag verlopen als met de vorige 4 dan ben ik een gelukkig mens
Poeh nog 1 dag ..
p.s. Aga ik heb geen volierre maar zou ik wel een album mogen aanmaken met foto's van mijn edel ? of heb je liever dat het alleen volierre's bevat ?
grin nou ... het plan is dat ze op een leefboom komt te wonen ..
Ik heb gelukkig wel een naam gevondennu voor d'r ze gaat Cikah (kiekaa) heten , van de week gaan we beginnen met een leefboom maken voor d'r .. maar daar open ik zo even een topic over voor tips