Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Verhalen........ Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Verhalen........
Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2006-11-04 - 01:02:40 send message to Swaas

Normaal doe ik elke dag een wandeling met de woefers, maar soms schiet het er eens over.
De laatste tijd heb ik nogal wat kleine opvangertjes die om de 3 uur moeten eten, daarbij de volwassen opvangers, de vogels, de tuin, mijn huishouden en ....mijn schoonmoeder die sinds 1 week in haar rolstoel blijft plakken en niet meer wil rondlopen, dus......de wandeling schoot erover
Feeke "dropt" haar keuteltjes netjes op en rond eenzelfde bloemperkje, om die te vinden hoef ik geen bril te dragen, eerder een vergrootglas, hoe ze het presteerd om zo'n kleine drollekes te leggen en zoveel te eten .....Joost mag het weten, maar ja haar hoopjes zijn dan ook tienvoudiger dan die van Ido, die legt zijn kakjes te kust en te keur, gelukkig zijn ze van een dergelijk formaat dat ze als "bulten" boven mijn geschoren gazon uitsteken en heb ik geen moeite om zijn "zwerfkeien" op te scheppen en over de draad in het bos te kieperen.
Zo ook gisteren, wandeling overgeschoten, nu ja....grote boodschap dan maar in het gazon, komop jongens.....en drukken maar
Zo rond een uur of 6, net voor het invallen van het duister, rap mijn materiaal binnenzetten in de garage en de toer in de tuin met het "schepke" om de stinkhoopkes weg te kieperen.
Feekes hoopjes waren geen probleem, keurige kleine hoopjes netjes op een paar cm van elkaar en snel opruimbaar (toch een schatje he, dat die zo rekening houd met haar bazinnetje ).
Ido daarentegen had DUIDELIJK iets gevreten dat hem niet was bevallen, zijn zwerfkeien waren eerder koeietaarten, en de invallende duisternis was nu écht geen meevaller.
Uiteindelijk kwam ik bij het laatste stuk aan ter controle en ja hoor.....een enorme vlaai was mijn beloning
Ach ja je schept en probeert zoveel mogelijk ineens op te schuppen zodat die vieze klus zo snel mogelijk achter de rug is, ik kieper de viezigheid over de draad het bos in maar.....ik had een beetje te hoog gemikt.....resultaat, de kleffe boel vloog door de onderste takken van mijn catalpa (een boom met lage stam en grooooote bladeren )
Ik zie dus een groot deel in het bos belanden en een deel valt naar beneden onder de boom op mijnh "propere" bodembedekking......allee vooruit die dan maar terug opscheppen en over de draad kieperen zeker.....
Ik sta geconcentreerd de viezigheid bij mekaar te harken met mijn schepke.....voel ik ineens ....KWAK...in mijn nek :oops:een deel platte hondend...l was aan een laaghangende tak blijven plakken en besliste, net toen ik eronder stond, dat het geen kleefkracht genoeg meer bezat om te blijven hangen en liet los.......
Gatver.....ik wist niet wat ik moest doen, stond er half gebukt, en dat "ding" voelde zooooo koud, vies en klefferig aan
Als ik recht ging staan zou het mijn kraag inglijden...uuuuuuuk, ik stond dus half gebogen en probeerde door me in allerlei bochten te wringen, die viezigheid eraf te laten vallen, shit ik had geen handschoenen aan dus moest ik met mijn vingers de boel zoveel mogelijk erafhalen :silenced:mijn maag kwam in opstand Op zo'n momenten vervloek ik mijn honden en plakte ik ze het liefst achter het behang
Daarna ben ik snel naar binnen gegaan met de bedoeling om zo snel mogelijk onder de douche te verdwijnen, teneinde die "hondse" geur zo snel mogelijk kwijt te raken.
Sta ik in de keuken mijn handen snel te wassen want die "geurden" niet bepaald naar viooltjes, komt mijn ventje voorbij en steekt ineens zijn neus in de lucht......
Vraagt die doodleuk....zeg kan het zijn dat je in een hondendrol hebt gestapt je ruikt er anders héél sterk naar......
Ik wou eerst nog een zoentje in mijn nek vragen.....maar ben wijselijk verdwenen in de badkamer, hete douche opgezet, en achteraf een lekker parfumpje, Lelietjes Van Dalen opgespoten
Volgende keer pak ik mijn emmertje mee als ik drolletjes ga rapen


msmartijn
Website Member
Posts :189

Website Member
2006-11-04 - 09:04:09 send message to msmartijn

mooi verhaal. maar je kan ook een grote regenjas aan trekken volgende keerwink ;)
groetjes martijn


mootje
Website Member
Posts :322

Website Member
2006-11-04 - 17:45:03 send message to mootje

Shit, wat een schijtdag voor jouwlaugh :D!
Ik lach je niet uit hoor, ik weet hoe het israzz :p



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 132 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede