Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > KINDERWENSPARKIETENACTIE
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : KINDERWENSPARKIETENACTIE
wkreuze
Website Member
Posts :69

Website Member
2004-01-25 - 12:43:50 send message to wkreuze

Aloha,

wie op vogelarena heeft er ervaringen met ARGO KINDERWENSPARKIETENACTIE?


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-01-25 - 14:08:06 send message to agabird

Ik heb ervaring met de actie.

Mijn vader heeft vorig jaar een zonparkietje beschikbaar gesteld voor deze actie. Argo zelf heeft vanuit België een rit gemaakt van 300 km heen en 300 km terug om het vogeltje op te halen.

Argo zelf is een hele goede gast, met een gouden hart voor zieke kinderen. Super enthousiast, misschien soms iets te enthousiast, maar dat siert hem enkel.

Ik ben destijds de handopfok periode netjes op de hoogte gehouden van de vooruitgang, met zelfs af en toe een foto van het jonge parkietje. En een foto gekregen van het kind met het parkietje samen.

De kinderen zijn er echt heel erg blij mee, en ik geloof inderdaad dat het zieke kinderen helpt om wat meer plezier te beleven.

Argo is echt een persoon die alles op alles zet voor zijn stichting, niets is hem te gek. Zijn ontomelijke inzet is zo groot, dat wij met een gerust hart onze parkiet aangeboden hebben aan zijn stichting.


marliessteenwinkel
Oud Lid
Posts :1

Oud Lid
2004-07-08 - 14:50:28 send message to marliessteenwinkel

ik ben ook erg benieuwd aangezien ik ze heb gemaild om een valkparkietje te schenken.


marnic
Oud Lid
Posts :212

Oud Lid
2004-07-08 - 15:20:18 send message to marnic

www.argolive.be/kinderwens.htm

Op deze site kan je meer info bekomen



johanm
Website Member
Posts :179

Website Member
2004-07-09 - 02:27:15 send message to johanm

Heb dit jaar een vijftal nestjongen valkparkieten gegeven omdat ik het initiatief volledig steun, werden netjes volgens de afspraak afgehaald. Er zou op de eigen pagina van Argo een vermelding worden geplaatst maar daar heb ik nog niet naar gekeken. Maakt voor mij trouwens niet uit aangezien ik vrijwel nooit vogels particulier verkoop, gaan allemaal naar de dierenwinkel.


minka
Website Member
Posts :114

Website Member
2004-07-16 - 14:54:09 send message to minka

Ik heb ook zijn advertenties gelezen, ik vraag me alleen af waarom hij geen wildkleur valkparkieten wil, alleen andere kleuren. Voor een ziek kind maakt de kleur toch niet uit ? Als hij maar lief is. Ik ken genoeg kwekers die juist de wildkleuren moeilijk kunnen verkopen. Dan zou zoiets een betere optie zijn dan naar een dierenwinkel of handelaar te moeten brengen.

Minka


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-07-16 - 15:01:32 send message to Hawkeye_NL

Het lijkt erop dat er nog altijd mensen negatieve gedachten krijgen op de advertenties van ARGO.
Het antwoord is nog wel zo simpel.
Niet ARGO maar de kinderen hebben de wens voor een vogel. ARGO vraagt dus enkel alleen om vogels waar de kinderen om vragen. Lijkt me toch duidelijk!
Kijk anders eens iets verder in het forum naar de overige topics over ARGO en je hebt al je antwoorden.
Ik kweek niet anders had ik zekers mijn vogels aan ARGO gedaan voor die kinderen! happy :)


minka
Website Member
Posts :114

Website Member
2004-07-16 - 16:00:15 send message to minka

Ik heb helemaal geen negatieve gedachtes, ik vroeg het me alleen af wink ;)Dus niet meteen gaan verdedigen wink ;) Maare, een kind weet echt niet dat valkparkieten in allerlei kleuren voorkomen en ik moet zeggen dat ik een wildkleur echt schitterend vind, dus waarom een kind niet ? Vooral de mannen hebben prachtige koppen ! Maare, ik ben zelf van mening ( mijn mening, mag wel hè ? wink ;) ) dat je vogels niet met de hand moet voeren als er geen problemen zijn. Ze worden er echt niet minder tam van. Ik heb zelf valkparkieten die met de hand zijn groot gebracht doordat de ouders er niet goed voor zorgden en ik heb valkparkieten die gewoon van jongs af aan in de hand zijn gehouden en ik merk geen verschil in tamheid.

Minka.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-07-16 - 16:35:13 send message to Hawkeye_NL

Ok, sorry.
Ik reageer idd wat te snel op dit onderwerp.

Respect,
Erwin


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-07-16 - 21:00:24 send message to Karel


happy :)Goeie actie........van ARGO!


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2004-07-16 - 23:13:36 send message to tonnl

Ik heb Argo er mail gevraagd waarom hij geen wildkleur zou willen, ben benieuwd.


ARGO LIVE KINDERWENS
Oud Lid
Posts :20

Oud Lid
2004-07-17 - 00:22:49 send message to ARGO LIVE KINDERWENS

beste mensen

ik heb al 10 keer uitgelegt waarom ik keuzes maak
NIET IK MAAR MIJN GANSE TEAM...en ik ga er nu niet op reageren...MAAK EEN KINDERWENS WAAR...
IK PROBEER EEN ANTWOORD TE ZOEKEN VOOR EEN KINDERWENS...PUNT UIT.
En als ze mij vragen een tijger te zoeken en dat is mogelijk doe wij dat ook KINDERWENS is een actie van 14 vrijwilligers IK BEN HET GEZICHT VAN DE ACTIE
IK GEEF GEEN COMENTAAR MEER OP DIE VRAGEN SORRY en bedankt dat jullie de actie steunen en bedankt aan diegene die echt al ooit een vogel hebben geschonken
EN JAN ER WAS NA 3 FORUMS AFGESPROKEN DIT DEFINITIEF TE SLUITEN...


marnic
Oud Lid
Posts :212

Oud Lid
2004-07-17 - 01:32:14 send message to marnic

Ik kan me helemaal vinden in je reactie ARGO en ik ben van mening dat er idd al genoeg over dit item is gesproken.

Helaas zullen er altijd mensen blijven die op zoek zijn naar het negatieve in plaats van te zoeken naar positieve zaken en denken hoe kan ik daar aan mee helpen.
Je weet wel de doemdenkers zeggen "mijn glas is al half leeg, de optimist/realist denkt mijn glas is nog half vol.

Team "ARGOLIVE" bedankt voor jullie inzet, en maak je niet te druk om verkeerde mails en minder snuggere en niet terzake doende opmerkingen.


marnic
Oud Lid
Posts :212

Oud Lid
2004-07-17 - 01:49:48 send message to marnic

Vooral die opmerking van Minka met:

quote
Maare, een kind weet echt niet dat valkparkieten in allerlei kleuren voorkomen
angry

Denk dat je je hierin vreslijk vergistlaugh :Dlaugh :D


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-07-17 - 07:47:41 send message to agabird

Het is inderdaad zo dat in het forum al eens gesproken is over het hoe en waarom van de keuze van de vogels. Meer daarover valt te lezen in het forum, zie link.

www.vogelarena.com/pcs/philboard_read.asp?id=651

Maar ik wil ook begrip vragen voor "de vragers" in dit onderwerp. Er komen gewoon steeds nieuwe mensen op deze site, die niet de hele voorgeschiedenis kennen. Die voor het eerst in aanraking komen met de actie van ARGO.

En vooral voor deze nieuwe mensen zal toch duidelijk moeten worden hoe de vork in de steel zit, hoe de actie werkt, etc.

Nu vraag ik niet om de hele discussie opnieuw te voeren, want dat is inderdaad niet nodig, maar enkel een beetje begrip voor het feit dat dezelfde vragen weer naar boven kunnen komen.


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-07-17 - 09:19:46 send message to kakatoe

wie op vogelarena heeft er ervaringen met ARGO KINDERWENSPARKIETENACTIE?

Wat ik jammer vind is dat men weer afwijkt van de vraag.
Mocht ik die soorten hebben dan had ik allang een paar geschonken maar helaas die heb ik niet.

En argo ik ben het wel eens met Jan er komen steeds weer nieuwe mensen met vragen en vragen mogen gesteld worden toch en die mensen willen het delen met anderen.
Het is misschien rot dat er steeds de zelfde vragen komen maar de mensen kunnen argo ook mailen dan krijgen ze van hem ook alle antwoorden.
En mensen argo doet het niet voor hem zelf maar voor de kids.


maar de vraag was en is eigenlijk,wie op vogelarena heeft er ervaringen met ARGO KINDERWENSPARKIETENACTIE?
En geef daar nauw eens een antwoord op en draai daar nu eens niet omheen door te beginnen met hij wil die en die vogel niet en een andere weer wel de kinderen vragen het hem wlek beestje ze willen.
Zelf heb ik hem ook vogels aangeboden maar die wou hij niet daar ik zelf niet de gevraagde vogels heb en ik heb daar vrede mee.
Argo succesmet je aktie



Pagina : 1 2
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 167 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede