Jan VAN HARTE GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN DE 2.000.000 STE. BEZOEKER. DIT ZEGT GENOEG OVER DE KWALITEIT VAN AL JOU WERK. BEDANKT DAT JE DIT ALLEMAAL VOOR ONS WILT DOEN.
Als dit zo is vind ik dit een prachtige prestatie.Ik ben nog niet zo lang lid van Vogelarena,maar ben er bijzonder content mee. Vooral het advertentiebeleid is prima,geen dagelijkse herhalingen e.d..Ook het forum is interessant en leerzaam,de chat is hardstikke leuk.Zonder dat je ze ziet leer je toch mensen kennen. Jan,ik ken je dus ook niet persoonlijk, HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE FANTASTISCHE PRESTATIE Siroco
Het gaat inderdaad erg goed met de bezoekers, de vorige mijlpaal van 1 miljoen lijkt nog zo kort geleden, en nu al weer 2 miljoen.
Januari wordt de maand van de "zichtbare" uitbreidingen voor VogelArena. Helaas de afgelopen maand te druk met allerlei zaken achter de schermen, zoals de betalingen.
Maar nu dat in rustig vaarwater is gekomen is weer tijd voor wat extra's. Veel gevraagd is een overzicht van vogelmarkten, dus dat zal als eerste komen.
Verdere veranderingen zullen te zien zijn deze maand in de opbouw van de hoofdpagina en het forum. Maar goed jullie zullen het wel zien!