-------------------------------------------------
De kweker (VS) waar ik destijds vogels mee ruilde regelde alles zelf. Het is wel mogelijk maar kost veel tijd en 'uithoudingsvermogen'. Daar heeft niet iedereen zin en tijd voor
------------------------------------------------
Volgens mij was dit in combinatie met de oplichterspraktijken(die je hierboven nu zelf beschrijft) de strekking van de reacties van ,,de niet ervarings deskundige,,
Jan schrijft dat het ,,destijds,, moeizaam wel mogelijk was,dat klopt uit die tijd heb ik ook vogels zitten
Ik weet ook nog;caninde aras,hyacintaras,geelvleugelaras,soldatenaras en amazone collarias te zitten van ,,destijds,,
Toen ging het al zeer moeizaam,en nu zijn er de laatste jaren enkele besmettelijke ziekten bijgekomen die de zaak niet makkelijker gemaakt hebben.
Voor Erik
Heb ik een goede tip
Meteen weer beginnen met importeren van vogels uit America zoals je ,,voordat,, zoveel gedaan hebt .
Als import uit amerika zo makkelijk was,zou ik als vogelspeciaalzaak mijn klanten wel iets meer willen bieden dan de huidige voorraad.
Ik zou iniedergeval(en denk wel meer liefhebbers) wel intresse hebben in Noord Amerikaanse zaadeters
Alles is mogelijk(is ook nooit ontkend)maar makkelijk is het zeker niet,en er zit veel kaf onder het koren.
Ik heb het gevoel dat topicstarter zijn eigen een beetje aangevallen voelde op zijn naiviteit,en daarom fel reageerde op enkele mensen
Hier een mooie foto van 1 van onze paren amazone ventralis van,, destijds,, voordat,,
Voordat je weer begint met de cynische opmerkingen.
Hier wil ik mijn veronschuldiging voor aan bieden.
Ik ben zo nooit geweest,maar door de jaren geworden.
Het papagaaienwereldje is een wereld waarin geldwaarden en intressantdoenerij zwaar overheersen,dit vind ik echt jammer
Op dit forum zie je de ,,beste kwekers,,met trotse plaatjes van hun babyvogels bij hun ouders in het broedblok,en dan----- niks meer!!
Jonge vogels bij hun ouders uitgevlogen zie je nooit
Dat geldgewin en intressantdoenerij de hobby steeds meer gaan overheersen,lijkt me niks positiefs toevoegen voor de toekomst,maar schijnbaar zal het zo wel moeten zijn.
Ik zal me aan deze discussies niet meer storen,en niet meer reageren
MVG Rene