Auteur |
Onderwerp : Foto bij mijn vollere neer zetten |
Paultje
Oud Lid
|
2003-12-17 - 18:44:09 |
|
Hoekrijg ik een foto bij mij volliere geplaats.ik blijf het als mar proberen mar hij pakt hem niet
wie helpt me liefs zo uitgebreid mogelijk
gr Paul
|
agabird
Administrator Forum Moderator
|
2003-12-17
-
21:02:50 |
|
ah, dat is dan wel een taak voor de webmaster, dus hier gaan we.
Nu heb ik even je voliere erbij gezocht, en nu staat daar tochh daadwerkelijk al een foto op, is het misschien al een keer gelukt?
Opz ich is het makkelijk, bij "mijn voliere" staat bijna onderaan een link "Voeg een foto toe aan uw voliere " , daar moet u als eerst op klikken.
Dan komt er een nieuw scherm. 1 knop met "bladeren", hierop klikken en U kunt op uw eigen computer het plaatje/fotootje selecteren die U graag op de site wilt hebben. Als U die geselcteerd heeft drukt U op ok.
Dan nog een beschrijving toevoegen door wat tekst te typen in het grotere witte venster. Als dat gebeurd is klikt U op de knop "plaats foto".
Nu wordt de foto van uw computer naar de site gestuurd. Dit kan even duren, dus gewoon blijven wachten totdat het scherm verspringt. Als het verspringt, dan staat de foto erop.
Hoop dat het zo lukt.
|
Paultje
Oud Lid
|
2003-12-18
-
18:03:39 |
|
Eey
thanks, ja je had het goed gezien, het was me al gelukt mar toch bedankt. trouwens staat jou volliere er ook op, ik heb nog nie alles gezien. wat voor vogels heb jij>
gr. Paul
|
Paultje
Oud Lid
|
2003-12-18
-
18:11:32 |
|
Ik had trouwens nog een vraagje, kun je ook twee foto's langs elkaar plaatesen. da kan niet he.
GR Paul
|
aws
Website Member
|
2003-12-18
-
18:31:36 |
|
Van 2 foto's 1 maken in bv Photoshop en klaar is .....
|
agabird
Administrator Forum Moderator
|
2003-12-18
-
19:32:02 |
|
Op de site is het inderdaad niet mogelijk om 2 foto's naast elkaar te krijgen. Op zich zou het wel kunnen, maar dat vergt zo super veel werk, dat is het niet echt waard. Ziet er zo toch ook mooi uit?
Ikzelf heb geen voliere. Mijn vogels zitten bij mijn vader, zijn voliere staat er wel op. Kijk bij de voliere van agabird.
|
Paultje
Oud Lid
|
2003-12-18
-
21:12:52 |
|
ja het ziet er zo ook moi uit, ik zal even naar de volliere gaan kijken.
GR Paul
|