Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Jardines maken hun eieren kapot Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Jardines maken hun eieren kapot
Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-04-01 - 17:17:43 send message to Dennis Fr.

Hallo

ik heb een koppeltje jardines deze maken hun eieren zelf kapot.al bij de vorige eigenaar.die maakte gebruik van een normaal blok dacht 50x30x30.Om te kijken of het misschien kwam door het vallen op de eieren heb ik gekozen voor een liggen blok 40x25x25 met een schot ertussen zodat het donkerder is.in dit blok heb ik tevens een infraroodcamera gemonteerd.maar helaas nog sloopte ze het ei nu heb ik gezien dat ze hetzelf deden.gelukkig legde me nandaya`s op zelfde moment ook eieren en deze heb ik dus uitgeblazen en gevuld met mosterd en azijn. en ja hoor savonds sloopte ze het ei weer beide vogels werkte er ook aan mee.geen leuk gezicht.maar heel snel lieten ze het ei met rust.dus nu maar afwachten of het heeft gewerkt. maar dat weten we pas als ze weer een eitje leggen .ik houd jullie op de hoogte.

oh ja voor degene ndie zoiets hebben jammer van de eieren.de eieren van de nandaya`s zijn onbevrucht.zijn 2 poppen helaas anders had ik dit ook niet gedaanwink ;).

Groeten Dennis


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-04-01 - 17:24:43 send message to Dennis Fr.

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

oh ja vergat te vertellen dat het vullen van een ei met mosterd en azijn.in het verleden positief heeft gewerkt bij een koppel zonparkieten van me.deze heeft daarna de eieren altijd netjes uitgebroed.helaas moest ik de jongen wel na 3 weken uit halen daar de ouders het na 3 weken gingen verwonden.dit heb ik er nooit afgekregen.ik heb het koppel toen verkocht. heb er ook eerlijk bijverteld dat het koppel zo tewerk ging.helaas ben ik er later achter moeten komen dat het koppel later voor vies geld is verkocht.


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-04-07 - 17:40:14 send message to Toine84

Je had je Zonparkieten toch verkocht las ik? Want je ging alleen verder met papegaaien? Alweer van gedachten veranderd?


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-04-07 - 17:51:27 send message to Dennis Fr.

ja staat er toch ook in het verledenwink ;)dat koppel heb ik allang niet meer en het tamme koppel zonparkieten heb ik ook verkocht aan een zonparkiet kweker.


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-04-07 - 19:32:00 send message to Toine84

OMG sorry kan niet goed lezen vandaag whaha wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 201 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede