Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Voedingssuplement Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Fonje
Website Member
Posts :439

Website Member
2006-03-26 - 22:05:32 send message to Fonje

Het paren gaat dus iets langer duren met uw produkt laugh :D

Peter


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-26 - 23:25:11 send message to zebraonline

Het is geen product maar gewoon een uitgekiende combi van natuurlijke grondstoffen.
Sommige natuurlijke stoffen hebben bepaalde positieve eigenschappen aan een bepaalde dosering...sommige van die stoffen versterken ook nog eens elkaars werking...het is een kwestie van de juiste combinaties en doseringen...
Ik ben hiermee gestart toen ik atletiek deed(is 16jaar geleden) en sedert ik vogels ben gaan houden heb ik de 'zaak' wat 'gepushd'.
Vorig jaar heb ik dit getest met een enorm succes...ik ben ermee gestopt net voor dit kweekseizoen en niks lukt nog...juist dat laatste baart mij zorgen...


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-26 - 23:39:09 send message to Chow

Kweker van Engelse Grasparkieten hier in de regio komt met enige regelmaat op de TT's met enorme grote vogels. Koop je bij hem een vogel dan lukt de kweek niet. Vermoeden bestaat dat hij ook "producten" gebruikt om de beestjes groter te krijgen. Komen ze dan bij een ander die die producten niet geeft dan is het over met de beestjes.


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-27 - 00:03:39 send message to zebraonline

Jamaar dat zullen wel wat zwaardere producten zijn...

Het probleem ligt hem hier :

Stel je wordt vegetariër en je leeft voor de rest ook enorm gezond...plots stop je ermee...dan ga je al snel achteruit...

Nog 3 koppels krijgen het en deze hebben vorig jaar 3 rondjes gekweekt...de TT-kooi in en nu terug al 3 rondjes met succes...

De rest was eerst onbevrucht,dan bevrucht maar jongen niet voederen en nu sedert 3 weken geef ik het terug en de 1ste jongen zijn er en worden goed gevoed...
Ik heb natuurlijk vorig jaar een enorm risico genomen door ze een dubbele dosis te geven(toen had ik nu al bijna 250jongen en nu slechts 50 met hetzlefde aantal koppels)...maarja hoe test je anders iets uit...dit jaar doe ik toch geen TT door verhuizingen enz...dus het is niet echt een verloren jaar...
Enfin volgend kweekseizoen ga ik ze allemaal op normale dosis zetten en dan zien we wel...
Het wordt trouwens al sedert begin vorig jaar uitgetest door 3 lopers en 2 wielrenners en die zijn er ook positief over...

Ik heb trouwens al enkele leuke bloedanalyses die duidelijk positieve resultaten aantonen...

Voorlopig hou ik het hierbij maar ik zal regelmatig eens een update plaatsten.


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-27 - 00:44:59 send message to zebraonline

quote
Kweker van Engelse Grasparkieten hier in de regio komt met enige regelmaat op de TT's met enorme grote vogels. Koop je bij hem een vogel dan lukt de kweek niet. Vermoeden bestaat dat hij ook "producten" gebruikt om de beestjes groter te krijgen. Komen ze dan bij een ander die die producten niet geeft dan is het over met de beestjes.


Dan heb je 3 mogelijkheden :

- hij heeft een zeer goede stam die zulke vogels voortbrengt maar maakt ze onvruchtbaar voor de verkoop : een overdosis antibiotica zoals Baytrill is voldoende daarvoor...

- hij gebruikt een speciaal supplement dat constant moet gegeven worden...

- hij maakt bodybuilders van zijn vogels door anabole steroiden...daar worden ze ook onvruchtbaar van maar hij kan het proces omkeren door de juiste hoeveelheid clomid en/of novaldex aan de mannen te geven en de juiste hoeveelheid proviron aan de poppen...

Als het het laatste is moet hij een sterke medische kennis hebben of iemand die hem daarbij helpt...

En geloof mij...daarvoor moet je veel kennen van de mensen en dierengeneeskunde...


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-27 - 01:06:53 send message to Chow

Mogelijkheid 2 ligt het meest voor de hand. Echter je kunt je enorm vergissen in mensen. Ik wil mij hier echter niet teveel in verdiepen. Als het zo is dat mensen kweken om body builders te creeren dan zijn ze fout bezig met hun hobby. Ze staan alleen voor eigen eer op TT's te pronken en niet voor hun vogels. Als ik mooie jongen heb dan ben ik echt trots op de ouder vogels. Ben alleen blij dat ik de condities heb kunnen creeren waardoor zij zo kunnen presteren. Maar de vogels staan voorop..


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2006-03-27 - 01:24:54 send message to zebraonline

Ik volg je volledig daarom wil ik ook een volledig natuurlijk en gezond supplement op de markt brengen...

Eigenlijk dom van mij want ik heb kennis genoeg om snel de top te bereiken via minder gezonde zaken...maarja ik ben nu eenmaal een koppigaard en betweter voor velen...die er niks van kent...



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 194 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede