Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
volgende >>>


Auteur Onderwerp : argo
tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-03-10 - 00:09:27 send message to tonnl

Daar is ie weer, de kinderwenser. Hij vraagt nog steeds goedwillende kwekers naar hun piepjonge vogels (tot 4 weken!) en ondertussen staat hier op vogelarena weer een advertentie,

Te koop handtam ALLE SPECIALE KLEUREN valkparkieten en nog veel meer.
Mensen trap hier niet in, dit stinkt!!!!!
Ton.

Titel aangepast


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-10 - 00:57:57 send message to Chow

Inderdaad vreemd. De man is aan de ene kant extreem commercieel bezig maar probeert blijkbaar wel erg goedkoop aan vogels te komen. Desalniettemin is volgens mij in voorgaande topics al uitgebreid aandacht besteed aan deze meneer. Is dit een nieuw topic waard??


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-03-10 - 01:09:57 send message to tonnl

Wat mij betreft kunnen niet genoeg mensen gewaarschuwd worden... er zijn regelmatig nieuwe bezoekers hier.


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-03-10 - 01:20:02 send message to Chow

Daar heb je een punt happy :)


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-03-10 - 08:44:43 send message to paddo

Stom toevallig kwam ik zijn advertentie tegen in de pakara.. nou begin ik toch te twijfelen aan de waarde van zo'n magazine..


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-03-10 - 09:49:04 send message to johanblok

Advertentiebeleid bij Pakara deugde in het verleden in ieder geval niet, en strookte al helemaal niet met hun doelstellingen.


supervalk007
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-03-10 - 10:15:16 send message to supervalk007

Ken de stichting niet en ken Argo niet, maar vreemd blijft het wel dat je op de ene site vraagt om jonge vogels om ze met goede bedoelingen wegtegeven en op een andere site kom je hem dan tegen met advertentie's waar hij vogels te koop aanbied en dat tegen niet te zuinige prijzen.


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2006-03-10 - 17:02:14 send message to rupicola

Enige tijd geleden heeft deze 'Argo' mij via deze site (rubriek volières)benaderd, met de mededeling dat hij altijd op zoek is naar jonge Pyrrhura's.


Mijn reactie hierop vind je bij mijn volière in het bericht dat ik onder zijn vraag heb geplaatst.



Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2006-03-10 - 17:21:56 send message to Rik

Hoe je het ook wend of keert, vogels voor zieke kinderen is een goed doel.

Het lijkt mij logisch dat indien je hobby eveneens je kostwinning wordt, je niet al je eigen vogels weggeeft.

Indien je vogels aanbiedt voor t.b.v. zieke kinderen, en het staat onomstotelijk vast dat Argo deze (gegeven) vogels verhandeld heeft men recht van spreken.

Persoonlijk vind ik er niets mis mee indien Argo geld aan zijn eigen vogels wil verdienen. Ook al zijn de prijzen misschien wat hoog....Argo heeft geen monopolie-positie. Niemand is verplicht om iets bij hem te kopen.
Verder is ook niemand verplicht hem iets te geven.


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2006-03-10 - 22:41:03 send message to Swaas

Ik heb er mijn bedenkingen bij. Maar..... als Argo mij kan bewijzen, naam of adres van begunstigde kinderen, dat mijn vogels inderdaad naar zieke kinderen gaat, krijgt hij AL mijn jonge valken om weg te geven, ik hoef er geen rotte bal voor, maar ik ga mijn jongen niet weggeven om er een ander "dikke prijzen" voor te laten betalen shocked 8O
Iedereen mag van mij doen en laten wat hij wil, aan ons om te bedenken of we ingaan op zijn bod of niet, van mij kan hij ze krijgen, maar ik wil eerst zekerheid dat ze ook dienen voor het vooropgestelde doel, indien dit zo is, wil ik zelfs nog koppels bijhalen om te kweken, als ik er zieke kinderen mee kan helpen, hoe meer hoe liever, maar ....het moet eerlijk blijven.
Dus Argo als je dit leest,laat iets weten en ik ben de Uwe (wat valkjes betreft danlaugh :D)


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-03-11 - 07:05:25 send message to bert1974

als ik mij niet vergis heeft argo toen hij is begonnen met zijn handtamme vogel verkoop.
ook direkt al aan gegeven dat hij zich nog wel inzet voor de kinderwens maar dat hij er geen onderdeel meer van is.

groeten bert


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-03-11 - 08:09:48 send message to tonnl

Het stinkt gewoon.
Waarom vraagt ie anders in hemelsnaam specifiek ROZE bourkes? Dat kan echt alleen om de handelswaarde gaan. Een groene, blauwe of desnoods oranje bourkes wordt echt ook tam hoor als je wil.
Ook voor grasparkieten geldt die belachelijke eis, het moeten alleen speciale (lees dure) kleuren zijn.
Dit moet gewoon stoppen.
Ton.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-03-11 - 09:22:03 send message to ParkietenPeter

Zoals ook al uit eerdere berichten over Argo te lezen is, doet zijn praktijk veel stof opwaaien.

Het is nooit verkeerd om mensen, potentiele kopers of donateurs, te waarschuwen de ogen open te houden.
Zoals ook al meerdere malen gewaarschuwt is. Maar dat geldt voor vele handelaren!

Puur om in herhaling te vallen;

Een gewaarschuwt mens telt voor veel vogelleed!

Zoals al opgemerkt in een ander topic: "zolang niet direct te bewijzen is dat iemand corrupt handelt, is hij in ons westen onschuldig totdat het tegendeel bewezen is."
Dat ons gevoel ons anders wil doen geloven heet intuitie.

wink ;) Peter


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-03-11 - 09:23:59 send message to Niltava

Denk dat het plezier van een kind niet afhangt van de kleur van de vogel.
Het plezier van de opfokker wellicht wel wink :)


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2006-03-11 - 10:05:30 send message to Pionara.nl

quote
Ons gastenboek is de eerlijkste referentie van onze klanten....

ja , zolang het positief is. Want negatieve reacties worden verwijderd.


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-03-11 - 10:08:50 send message to Dennis Fr.

en hij praat over topkwaliteit.alsof van een ander minder is.terweil hij de vogels mertendeels van een ander koopt.

erg spijtig dat er toch mensen zijn die hun vogels aan hem verkopen



Pagina : 1 2 3 4
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 213 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede