Hallo Allen.
Sinds ik twee jaar geleden ben begonnen met kweken van vogels heb ik altijd veel schik gehad.
Tot ik gisteren in de schuur kwam en mijn Parkieten jong toegetakeld in de hoek van de kweekkooi zag zitten.
Eerder had ik de man al weg genomen omdat de pop het voorzien had op hem, en zijn poot tot bloedens toe hat gebeten.
Deze wonden zijn inmiddels genezen.
Maar nu de volgende Horror.
De bovenkant van de snavel van het jong helemaal eraf.
Wat moet ik nu doen was mijn eerste gedachten.
Heb mijn vriendin aangespoort de dierenarts te bellen geen gehoor in gesprek. toen heeft ze de vogelbescherming gebelt, ja mevrouw dat is niet meer te verhelpen, dat word een prikje denk ik.
Nog maar een dierenarts bellen, gesloten zij het bandje aan de andere kant.
Ik ging denken en dacht aan de personen die mij meer raad hebben gegeven hier. Ik moet Angelique bellen van Valkparkiet.com.
Haar heb ik ijn verhaal gedaan en zij heeft me gezegt dr Felds te bellen in amersfoort.
Na te hebben opgehangen meteen gebelt, ja ja wat vervelend, ja komt u maar even langs. Helaas ging dat niet vanwege de spits op de A1.
na wat praten en advies van de assistente gaan we maandag of dinsdag naar de Doktor, maar tot die tijd zit ik met pietje.
Mijn vriendin is als een speer naar Ranzijn gereden en heeft Nutribird A21 gehaald op advies.
Zelf had ik het graag allemaal gedaan en vandaag nog naar dr Felds gegaan, helaas dat zit er ook niet in, zelf zit ik met ingescheurde enkelbanden thuis en kan dus ook niks
Pietje doet het aardig en is er nog steeds nu al 24 uur.
Graag wil ik nog advies wat we verder kunnen doen voor hem en kunnen jullie mij vertellen wat of de snavel weer aan zal groeien.
alvast bedankt
mike en Els
(Foto's correct geplaatst)