Het is verstandiger de vogels die je aankoopt in quarantaine te plaatsen. Is de quarantaine vol dan kun je ook niks kopen.
Door een quarantaine te bouwen los je twee problemen tegelijk op.
Ik snap het probleem overigens wel, vind ook alles mooi. Door een streng quarantaine beleid kan ik niet zoveel aankopen.
Ik ga bewust zonder geld of bankpasje kijken,mocht er toch iets onverstaanbaars zitten laat ik het me 24 uur reserveren,kan ik me op terugreis en thuiskomst goed overdenken.
Gezien het mijn man is die auto rijdt, komen we nooit maar op plaatsen waar ik in de verleiding kan komen, en toch....heb ik weer 4 kanarie's bijwerden me gratis aangeboden, kon hij moeilijk zeggen dat ik teveel geld aan mijn hobby spendeer
Ik heb dat ook maar heb wel ontdekt dat je voor je het weet met teveel verschillende soorten bezig bent en continu de huisvesting moet aanpassen. Inmiddels weet ik wel welke soort ik verder wil kweken. Vergt nog wat centjes en aanpassingen maar dan komt het wel. Ondertussen geniet ik van de eitjes die door mijn huidige vogels worden gelegd.
Ik heb dat ook hoor.
Mijn jongen moeten nog uitkomen, en ik weet al waaraan hun geld zal besteed worden.
Het beste zou ik een sponser moeten gaan zoeken, want ik wil zo veel.