dit vind ik niet grappig.hahahahahahaik ga straks wel links plaatsen banners ruilen onder voorwaarden dat ik ook zelf bepaal wie wel wie niet.dit zijn er dus 2 die er niet op komen.
ik heb nog een vraag ik probeer een forum actief te krijgen op me site.maar het is niet de bedoeling dat het een forum word maar zo bewerkt gaat worden dat het de kwekerslijst word.en dat je jezelf dus kunt inschrijfen en zelf aan kunt passen enz. maar daar ik niks over forums weet en het niet voor elkaar krijg vraag ik het hier wie weet een goed forum script wat aanpasbaar is en met nl beschrijfing hie het werkt.
Ik ziet niet meer in die materie weet niet wat voor kant en klare programmatuur nu beschikbaar is. Ik zou in ieder geval iets zoeken met PHP en MySQL dat is binnen de open source wereld waarbinnen je het vermoedelijk toch moet zoeken het meest gebruikt.
Het vereist van de kant van je service provider ondersteuning van deze zaken (dat zie je meestal wel terug in de prijs). Tenzij je natuurlijk je eigen server draait, dan kun je dat zelf regelen.
Ik heb geen tijd om zoiets voor je in elkaar te programmeren, maar wil best technische ondersteuning bieden en voor je afzoeken wat goed bruikbaar is. Stuur maar een persoonlijk berichtje.
ik blijf kwekerslijst.nl maar gewoon zelf bewerken.ben met forum aan het knoeien geweest maar ben bang dat dit niks word .dus ik ga gewoon door zoals ik begonnen ben.
nee helaas niet.de bedoeling van mij was dat men zichzelf onder de betreffende vogels kon zetten .maar als ik het forum daarvoor gebruik word het niet netjes en overzichtelijk daar iedereen het op zijn eigen manier neer kan zetten.
Gefeliciteerd met bijna een jaar de kwekerlijst. Ik vind dit een fantastisch initiatief. Zo kunnen wij kekers elkaar wat makkelijker vinden. Velen hadden hier op arena al eens vaker om verzocht. Maar helaas hadden de moderators hier geen tijd voor. En dat begrijp ik ook wel met zo'n mooie en grote site. Ik lees gelukkig ook alleen maar positieve reacties gelukkig en dat is hier ook wel eens anders.
Heel veel succes verder.
Henk
En nogmaals de complimenten namens mij en ik weet wel zeker nog heel veel kwekers en leden van arena.
Ik denk inderdaad dat forumsoftware niet geschikt is voor jouw doel. Misschien bied een eenvoudig contentmanagementsysteem wel wat je wilt. Als jouw provider PHP + MySQL bied, kan ik misschien wel een paar scriptjes voor je in elkaar draaien. Stuur dan a.u.b. een persoonlijk berichtje.
Mooi om te zien dat dit initiatief zo goed is ontvangen en Dennis zo goed is uitgewerkt.
Het heeft helaas als nadeel dat meerdere vogelliefhebbers mij inmiddels gevraagd hebben hun initiatief/site te gaan promoten via het forum.
En dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Ik heb Dennis van dit afgelopen week op de hoogte gesteld, en gelukkig kan hij mijn kant begrijpen. Daarom heb ik besloten dit onderwerp nu te sluiten.