ik heb div goede broedkoppels div soorten papegaaien en ara's .nu ga ik verhuizen .
wie heeft daar ervaring mee.of het negatief werkt op de koppels of hebben ze daar geen last van.
Moet in december ook verhuizen. De kooien waar de stella lories inzitten gaan mee. Verwacht alleen rekening te moeten houden met de hoeveelheid licht en de temperatuur van de nieuwe ruimte waarin ze komen. Probeer de vogels in ieder geval zo weining mogelijk stress te geven. Ze hebben wel een paar weken nodig om te wennen. Succes met de verhuizing.
Het zou slim zijn de loris in elk geval te kuren tegen flagelaten voordat ze worden verplaatst. Deze parasieten steken vooral de kop op bij vangen, stress en natuurlijk verhuizen.
Daarnaast natuurlijk s'morgens verhuizen (vogels)zodat ze kunnen wennen aan hun nieuwe omgeving, eventueel wat extra vitamines verstrekken.
Gert
bedankt voor jullie reactie.
de verzorging blijf het zelfde als dan de kweek volgend jaar ook het zelfde is dan ben ik een tevreden mens en anders wachten we gewoon 1 jaartje is ook geen probleem.