Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > zondag vogelbeurs Haarlem Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : zondag vogelbeurs Haarlem
tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-10-14 - 23:53:31 send message to tonnl

Vogelbeurs
Zondag 16 oktober van 10.00 tot 13.30 uur houdt de Vogelvereniging Haarlem weer haar maandelijkse vogelbeurs.
Juist in deze tijd van het jaar is er bijzonder veel aanbod dus een bezoekje is beslist de moeite waard. Kanaries, parkieten, tropen, hele mooie kruisingen en nog veel meer wordt u aangeboden voor schappelijke prijzen.

Onze vogelbeurzen worden gehouden in het gebouw van postduivenvereniging De Snelvlieger, Badmintonpad 1, 2023 BT te Haarlem (dit is bij de Duinwijck sporthal, langs de Randweg). De aanvang is steeds 10.00 uur, de beurzen sluiten rond 13.30 uur. De toegang is gratis en iedereen is welkom.
Informatie bij John Dijkstra, telefoon 023 5251392.


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-10-14 - 23:55:38 send message to Chow

Ik had graag langs gekomen. Ben er al eerder geweest. Ben echter richting Brabant rond die tijd om kakariki op te halen.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-10-15 - 08:41:21 send message to tonnl

Dat is een goed excuus. happy :)happy :)
Veel plezier met de nieuwe vogel.
Ton.


Tenzi
Website Member
Posts :261

Website Member
2005-10-16 - 12:00:22 send message to Tenzi

Ik ben vanmorgen naar deze beurs geweest. Het zag er goed uit: schone kooien met voer en schoon drinkwater, een redelijk gevarieerd aanbod, geen vogels in lopers, geen zieke vogels. Keurig verzorgd, hoor.
Er is echter één (groot) minpuntje.
Ik rook het al toen ik nog buiten was: er werd stevig gerookt. Toen ik binnenkwam zag ik een redelijk kleine ruimte, die blauw stond van de rook.
Er werd niet alleen aan de bar en de tafeltjes stevig gerookt, maar ook tussen de kooien.
Jammer, dat er zo weinig rekening werd gehouden met de gezondheid van de vogels. Vogels die door het vervoer en de andere omgeving toch al gestressed zijn en die nu die smerige rook in moeten ademen. Als mensen er al last van krijgen, wat te denken van die kleine vogeltjes, met hun negen(!)luchtzakken?

Ik ben zelf niet fel anti-rook (heb tot 4 jaar geleden ook stevig gerookt), maar wordt het niet eens tijd dat we vogelbeursen en vogeltentoonstellingen rookvrij maken?
Is het echt zoveel moeite om even naar buiten te lopen, als je wilt roken? Al was het alleen maar ten behoeve van de gezondheid van onze vogels. Iets wat we tenslotte toch allemaal willen?


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2005-10-16 - 12:16:37 send message to kakatoe

Officeel is het geen horicagelegenheid dus is roken verboden tenzij het in een horicagelegenheid word gehouden

jan


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-10-16 - 19:00:03 send message to tonnl

Dank voor je opmerkingen Tenzi.
Ik zal het onderwerp roken volgende week dinsdag op onze contactavond ter tafel brengen.
Bij ons beslissen de leden wat "de club" doet, dus hopelijk denken er voldoende leden net als jij.
Voor mezelf wel lastig, ik ben ook een stevig roker maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Roken mag buiten, moet kunnen.

Ton Koek
Voorzitter Vogelvereniging Haarlem.
www.vogelvereniging.nl


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-10-26 - 00:23:00 send message to tonnl

Vanavond hebben we ledenavond gehad en unaniem is besloten dat alle activiteiten van onze vereniging voortaan rookvrij zijn. Onze beurs is dus voortaan een stuk schoner, voor de vogels maar ook voor de bezoekers.
Ton.



ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-10-26 - 07:41:21 send message to ParkietenPeter

Da's mooi. wink ;)


Tenzi
Website Member
Posts :261

Website Member
2005-10-26 - 20:44:13 send message to Tenzi

Dat is goed nieuws. Misschien zijn jullie wel een van de eersten in Nederland. Hardstikke goed!



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 145 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede