oké gelijk heb je maar ik heb alle 10 pagina's gelezen en zie daar geen eerlijk reacties tussen staan. van mensen die zelf verkopen en hierin niet altijd even eerlijk in zijn en dat zonder namen te noemen. Dus oordeel dan zelf ook niet zo snel. Maar met de beste stuurlui staan aan wal bedoel ik Doe het zelf maar eens een park runnen. Beginnen vanuit het niets met geen geld Zet je zelf eens in voor opvang of afval van een ander Want daarin leven we in een weggooi maatschappij. ! Je kan het nooit goed doen Het NOP is er vanaf 1987 Hij niet en zijn team niet kunne het nooit goed doen voor sommige mensen. En wij mensen moeten altijd bekritiseren en in plaats van dat te doen eens een helpende hand uit te steken
Maar ga er maar eens aan staan. Maak het maar eens mogelijk een opvang in deze grote getallen opgebouwd uit NIKS geen geld geen subsidie aleen paarden kracht verricht door mensen. Ik heb op mijn lijst dit geschreven na aanleiding van deze link Ik kom hier nooit doe nooit mee aan deze zaken omdat het me te veel tijd kost net als nu Maar na het lezen van doie10 pagina’s dacht ik TJA makkelijk lullen!
Dit schreef ik op mijn lijst.:
Weinig reactie op nop wel een link en die heb ik gelezen van A tot Z.
Ik heb dat forum bezocht én daar spreken de mensen minder goed over NOP
Ik heb daar kort vermeld: De beste stuurlui staan aan wal.
Inmiddels begrepen dat de vogel in beslag zijn genomen door vervuiling van AID
Dus NOP verkoop niet. Via AID- heeft NOP geen zeggenschap Mensen lezen alles maar half en oordelen snel en nog leuker vinden ze het mensen door de slijk te trekken.
Maar ik ben benieuwd als ze zelf 2000 papegaaien op moeten vangen met een lege portemonnee Hoe ze dat dan zullen doen !
Hij begon met niks en de subsidies drijven hem in een richting om te overleven met het park.
Hij werkt minimaal 75 uur per week .woont op het park om er 24 uur per dag te zijn.
Hij woont niet in een Vila- en kleed zich nog steeds als ons. Hij is nog steeds werklui zoals ze hier in Brabant zeggen Hij Is 40 jaar nooit op vakantie geweest en was er altijd voor de vogels
Nu bezoekt hij dieren - tuinen voor geld inzamelingen . en doet mee aan EEP programma's om de " tent " te kunnen blijven runnen Iedere cent die hij verdient steekt hij in dat park en heeft er ook eigen vogels . Zelfs nog van zijn Pa en daar kan hij mee doen wat hij wil. Hij hoeft geen verantwoording af te leggen naar de "klant "maar naar een bestuur en gemeente. Eindhoven en Veldhoven. Hij is niet meer aleen maar met een bestuur samen zijn ze nu het Nop en doet verdomt goed werk. Hij is nog steeds de gewone man - Kan je van veel andere niet zeggen !
En waarom mensen het verleden er bij halen snap ik al helemaal niet.
Dat is jalousie en slaan met stokken kan men altijd Ik vind dat onbeschoft en onterecht.
en deze mensen moeten s' morgens eens beter in de spiegel kijken.
Ik ben benieuwd of ze wel zien wat ze zien ! Maar een engeltje zien ze zeker niet.
Of ze zich zelf zien! Nee zelfs dat geloof ik niet.
Ja ik ben voor het NOP Niet alleen voor de kracht van een verdomt goed en hard werkend team om dit te doen maar ik geloof in de kracht van liefde en het beste voor de dieren.
Dat het soms kei hard is om te overleven voor de mensen in het park en de dieren in het park
Dat weet ik zeker. Maar ze staan er dag in dag uit . En nemen soms zware beslissingen.
Al zolang ik weet is het nop er : oprichting 1987 Maar de basis op een zolder in Geldrop zal ik ook niet vergeten.
Schoppen kennen we allemaal Maar die schub oppakken en mee werken zijn er vele vies van.
Daarom: De beste stuurman staan aan wal.
THIELY
ps ik hoop niet te veel schrijf fouten maar een reactei als deze is schrijven en plaasten en wil je reageren doe het prive ik kom hier nietop terug Dit is mijn mening Thiely
www.akala.nl papegaai@akala.nl