nou of het verboden is weet ik niet maar ik zal het niet kopen want ik vind dat echt zielig..!
Ik zal hem proberen te vangen zodat ik hem weg kan brengen.. Al het voer zit al in tonnen dus daar kan het niet aan liggen, dan maar nóg beter stofzuigen
Indien je de muis levend vangt, zal deze niet direct, maar uiteindelijk dood gaan door stress.
Je kunt tegewoordig ook kunstof klemmen kopen. Deze klemmen richten geen bloedbad aan en zijn afwasbaar. Zorg wel dat de kat niet in de klem kan lopen. Het is verstandig om de klem onder een omgekeerde doos te zetten, die iets van de grond is opgelicht door een balkje.
Ik kan er niks aan doen ik vind het toch zielig..!
Zn holletje zit op het trappenhuis en daar heb ik nu een glasplaatje overheen gelegd, waarschijnlijk kan hij daar dus niet meer doorheen.. Voorlopig is het dus even opgelost.!!
hahaha hij kan er vast wel ergens anders weer uit hoor..! Ze lopen tussen de muren door dus hij zal wel meer holletjes hebben waarschijnlijk komt hij nu bij de buren tevoorschijn
je moet ze echt ver weg brengen anders komen ze terug zeggen ze maar herken maar eens een muis ik zie het niet of het de zelfde is, lijm is geloof ik nog wel te verkrijgen onder de toonbank door maar mag niet meer gebruikt worden dit wisten ze mij laatst te vertellen van rentokil hun gebruiken alleen gif.