Ik weet niet wat je te duur vind? een beetje digitale camera kost nog geen € 200 (zoals bijvoorbeeld de mijne). Als je elke keer foto's maakt en laat ontwikkelen die je niet kan gebruiken dan is dit heel snel terugverdient door een digitale camera te gebruiken.
Buiten de kwaliteit van de camera is natuurlijk ook de mate van gedult heel belangrijk. Even een fototje maken is er vaak niet bij. Als ik foto's ga maken ben ik meestal een halve dag kwijt. Voor sommige foto's heb ik een half uur tot uur nodig. Soms kan je ook snel achter elkaar afdrukken en hopen dat er een goed tussen zit. Dat heb ik ook wel eens gedaan bij heel erg snelle vogels. Maar geduldig afwachten totdat de vogels ervoor gaan zitten is nog het mooist vind ik zelf.
Prachtige foto's allemaal!
En natuurlijk prachtige vogels
En die Lori's :0 prachtige diertjes zijn het he.
Moet je deze apart houden of zou het mogelijk zijn ze in een normale voliere met bijvoorbeeld parkieten en dergelijke te houden?
er zijn heel wat goede fotografen lid van vogelarena
de molukken kaketoe is mijn persoonlijke favoriet , ik vind dat veruit de mooiste vogel ( heel stiekem zelfs nog mooier als de edel pop , maar voor geen goud ter wereld zou ik ze ruilen voor mijn kicah )
Hey Natas daar heb je eigenlijk helemaal gelijk in. Maar die molukkers kunnen zooooo schreeuwen als je ze te weinig aandacht geeft (als je ze verziekt hebt van het begin ik vindt ze erg mooi maar ik vindt wel dat ze in een mooie grote voliere thuis horen en niet in een huiskamer waar een hoop mensen het wel niet met me eens zullen zijn
Wat een prachtige foto's allemaal!!!
Alle vogels zien er ook goed uit zeg!!
Caro kan natuurlijk niet achterblijven!!!
Eeeeej hallo ik ben Caro
En deze is heel speciaal voor mij.
Caro ligt hier in de hand van mijn man, ze doen vaker zo een beetje stoeien.
Als je de afmeting van een maracana weet dan weet je dus ook hoe groot de handen van mijn man zijn.
Een vriendin maakte deze bewerking voor me, die sindsdien dient als achtergrond op mijn bureaublad!!!