Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Onderhoud aan de site Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Onderhoud aan de site
agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-07-09 - 00:21:56 send message to agabird

De afgelopen dagen al druk met de voor bereidingen geweest, maar nu gaat het ervan komen.

VogelArena wordt iets verschoven op de server, dit betekent af en toe wat hinder.

Ik hoop het meeste ondervangen te hebben. Maar dat neemt niet weg dat de aankomende 48 uur, hier en daar wat plaatjes weg kunnen vallen, of wat rare meldingen tevoorschijn komen. Geen paniek, dat hoort er helaas bij.

Ik ben van het weekend achter de computer, dus ik hou alles nauwlettend in de gaten. En hoop zo de overlast tot een minimum te beperken.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-09 - 02:21:09 send message to natasja

Heej aga , veel succes met de verschuiving dan maar ennuh .. met erg mooi wel genieten van het weer ipv achter de pc zitten he wink ;)



aws
Website Member
Posts :102

Website Member
2005-07-09 - 11:54:01 send message to aws

Werkse met dit mooie weer.

Het niet kunnen plaatsen van een advertentie zal er wel bij horen neem ik aan.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-07-09 - 13:36:10 send message to agabird

Eigenlijk mag alleen met foto's nog een probleem zich voordoen.

Plaatsen van advertentie's, berichten etc, moet gewoon werken.

Als het plaatsen van advertentie's niet lukt, dan mag je de foutmelding en een korte uitleg over wat er foutgaat wel even melden. Liefst in het forum, of anders via de mail.


aws
Website Member
Posts :102

Website Member
2005-07-09 - 14:53:23 send message to aws

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'birdaren@localhost' (Using password: YES) in /home/birdaren/public_html/phpadmentor/phpadmentor_config.php on line 166

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/birdaren/public_html/phpadmentor/phpadmentor_config.php on line 195

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/birdaren/public_html/phpadmentor/phpadmentor_config.php on line 196

Statistieken werken helaas niet
--------------------------------------------------------------------------------
Copyright Jan Brinkers 1998-2005,
Laatste update: 9 juli 2005
e-mail: webmaster@vogelarena.com


De bovenste melding als eerste en net daaronder deze.
Ik krijg geen link meer te zien van plaats advertentie, terwijl ik wel ingelogd staat.

Ardi


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-07-09 - 15:13:33 send message to agabird

hmm die heb ik vandaag nog niet gezien.
Vanaf welk domein probeer je dat te doen?

www.vogelarena.com, of www.birdarena.com?

Je zou een kunnen proberen via www.birdplaces.com daar zou het al geheel moeten werken.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-07-09 - 15:21:11 send message to agabird

Zat inderdaad aan mijn kant nog een fout.

Als het goed is nu niet meer. Nu moet het weer lukken.

Mochten er meer dingen zijn die echt niet werken, dan wordt een melding erg op prijs gesteld.


aws
Website Member
Posts :102

Website Member
2005-07-09 - 17:38:11 send message to aws

Bedankt Jan
alles werkt weer naar behoren aan deze kant


Riny
Website Member
Posts :58

Website Member
2005-07-14 - 08:29:29 send message to Riny

hallo jan
heb je mail ontvangen bedankt ik betaal 25-8-2005 voor 2 jaar oke?
de chat werkt nu (bij mij tenminste)en heeeeel stuk beter.Heb geen problemen meer
bedankt Riny


Riny
Website Member
Posts :58

Website Member
2005-08-29 - 20:16:39 send message to Riny

hallo Jan
ff een vraagje ik ben op zoek naar de tentoonstellingen waar kan ik die nu vinden
alvast bedankt Riny


goudparkietje
Website Member
Posts :49

Website Member
2016-01-04 - 22:58:12 send message to goudparkietje

Beste,
Een poosje terug is er gesproken over het vernieuwen van de site. Hoe ver zijn we hiermee als ik vragen mag? Ben wel benieuwd naar verbeteringen.

Gr ferry


jaap van de pol
Website Member
Posts :377

Website Member
2016-01-05 - 15:11:23 send message to jaap van de pol

Goed punt van Goudparkietje! Ben ook wel benieuwd naar de vorderingen met de website, ook om het aantrekkelijk te maken voor de mensen die een account hebben of misschien willen. Er valt zeker een slag te slaan!


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2016-01-05 - 16:18:12 send message to Karel

Een héél goed punt, Ferry.

Enige tijd geleden heb ik telefonisch contact gehad met Jan over dit onderwerp.
Om de voorgestelde verbeteringen te implementeren komt het er kortgezegd op neer dat VA over zal moeten gaan op een nieuw systeem, hetgeen op zich geen probleem is. Echter, wat -zoals ik het heb begrepen- wél een probleem is, is het overzetten en opschonen van de gigantische database die VA inmiddels heeft opgebouwd.
Daar gaat heel veel tijd inzitten die momenteel niet beschikbaar is ofwel een zeer groot bedrag om dit te láten doen door een externe deskundige.

De beslissing hierover ligt uitsluitend bij Jan en we zullen moeten afwachten hoe hij e.e.a. gaat aanpakken.

Wat ik wél constateer is dat VA meer en meer de moeite waard blijkt om voort te bestaan. Hoewel het actieve aantal deelnemers aan het forum wat is afgenomen, is de kwaliteit van de bijdragen het afgelopen jaar behoorlijk gestegen. Bovendien is de bereidheid van -steeds meer- ervaren liefhebbers om anderen te helpen niet eerder zo groot geweest.

Met jullie wacht ik de beslissingen van Jan maar af..............


goudparkietje
Website Member
Posts :49

Website Member
2016-01-05 - 22:12:59 send message to goudparkietje

Dank je wel voor je antwoord karel.
Ik vind arena een leuke site. Altijd al gevonden ook. Er word geadverteerd Door bedrijven en leden betalen ook een klein bedrag. Als de site omhoog wil in kwaliteit zal hiervoor geïnvesteerd moeten worden. Uiteraard kan ik niet in iemand anders zijn portemonnee kijken. Maar inkomsten zin er dus wel. Het zou leuk zijn als jan zelf ook wat duidelijkheid zou geven. Jan neemt tenslotte de beslissingen.
met alle respect uiteraard jaar de moderators.
Gr ferry


gerrit1950
Website Member
Posts :785

Website Member
2016-01-09 - 15:18:47 send message to gerrit1950

idd Karel, we zien op veel fora een afname van posts tot zelfs algemene stilte. Hier blijven de die-hards doorgaan en komt er idd zeer goede en gerichte info door. DE reden om te blijven bestaan.

Altijd leuk als men zijn ervaringen en kennis aan anderen kan overbrengen, dit kan alleen al maar de hobby ten goede komen. En VA maakt daar dan deel van uit!

Laat ons allen onze kennis maar blijven doorgeven.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 83 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede