Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > papegaai in dierenasiel Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : papegaai in dierenasiel
goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-06-22 - 22:14:57

http://www.dierenasiels.com/specsoverige.cfm?id=81305

Wilde hem wel een nieuw tehuis geven. Maar om de handel tegen te gaan vragen ze er wel 250 euro voor.
Dus ze handelen zelf.Het geld komt tegoede aan de opvang. Ik vind het tegenstrijdig.
Wat vinden jullie ervan?


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-06-22 - 22:44:31

Voor een hond uit een asiel betaal je ook iets van 125 euro. Ik vind het nog niet zo slecht, als je het niet kunt of wilt betalen, heb je waarschijnlijk ook niet voldoende wil of financiele draagkracht om goed voor het dier te zorgen.
Bovendien is het niet de bedoeling dat asieldieren in de handel belanden, misschien helpt dit het iets voorkomen.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-06-22 - 22:45:54

Overigens: Ik vind niet dat ze zelf handelen zolang ze niet zelf op zoek gaan naar dieren, en degene die afstand doet, ook een bedrag betaald, zoals dat ook bij bijvoorbeeld honden het geval is.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-06-22 - 23:10:32

volgens mij betaal je bij een hond de kosten voor opvang , inentingen , chippen en eventueel castratie .. en niet onder het mom handel tegen te gaan ..


Overigens vind ik zelf als je in een dierenasiel voor een rashond rond de 125 euro betaald waar je normaal grif 500 euro voor betaald ( even ter voorbeeld ) dat het bedrag van de amazone toch in verhouding vrij hoog ligt nog.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-06-23 - 00:05:54

Ik denk dat het heel slim is dat bedrag, zo hou je inderdaad "hobbyhandelaren" een beetje tegen.
Bovendien denken (de meeste) mensen wat beter na als het om iets gaat dat wat meer kost.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 153 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede