Hallo allemaal,
Wie weet er een goed vogelkundige dierenarts te zitten in de omgeving van Zwijndrecht (dordrecht/rotterdam)???
Ik vertrouw het gedrag van mijn bourke niet helemaal en bij mijn eigen praktijk hebben ze naar mijn mening niet genoeg kennis over vogels.
ik kwam de laatste naam inderdaad wel tegen in een artikel over vogelziektes maar kon er geen kliniek van vinden.
in dat artikel las ik ook dat hij analist is en geen dierenarts.
allemaal bedankt voor jullie tips.
ik hoop dat het niet nodig is maar ik kijk liever op tijd waar ik heen kan dan te laat....
Dierenarts P.J.Kindermans, v.Hogendorplaan 24, 3135 CD Vlaardingen, telefoon 010-4343084
Deze schijnt ook goed te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest ( heb het gelukkig afgekunt met mijn huis-tuin-en-keuken-dierenarts ), maar een kennis van me was er erg over te spreken. Ook niet absurt duur.
http://home.planet.nl/~sluim047/ Kijk eens op deze site onder "ziekte". Daar staat een lijst met vogelartsen. Misschien zit er 1 bij jou in de buurt.
Succes
www.halsbandparkiet.nl Kijk eens op deze site onder "Dierenartsen". Daar staat een lijst met vogelartsen. Misschien zit er 1 bij jou in de buurt.
Succes
Hartelijk bedankt voor de verwijzingen.
Natuurlijk heb ik de lijsten goed doorgenomen en die zijn zeker informatief maar daarnaast ben ik ook benieuwd of jullie ook persoonlijke ervaring hebben?