Hier een jonge muller amazone, van 3,5 weken. Er begint al een enkel groen veertje te komen. Moedertjelief probeert me te verjagen en mijn camera te slopen...
Heb de foto's van mijn eigen kweek Ruppell's papegaaien bij mijn voliere gezet. Hoe ze hier te plaatsen is me na al die tijd nog steeds niet duidelijk ondanks alle uitleg.
Anjolo
De Ruppels zijn echt heel erg mooi om te zien!
Nog even en mijn nieuwe verblijf in de garage is volledig klaar. Dan kunnen de jonge vogels weer komen. Ik hoop dan weer mooie foto's te kunnen laten zien!
Gisteren heb ik van mijn ouders mijn eerste eigenkweek zonparkiet teruggekregen.omdat ie toch wel erg schreeuwde en begon te bijten.dus heb ik hem maar weer meegnomen.nu na een dag kom ik binnen doe het hok los 240x170x240 best hokje komt ie direkt bij me en wil aandacht.heb vandaag ook maar de papieren opgestuurd met veren om hem te laten sexen ben toch van plan om er een koppel mee op te zetten .zien wel hoe het gaat een handopfok vogel voor de kweekmet 10 dagen weten we of het een hij of een zij is.
degene die zich dus krapt is de eigen kweek van mij en is ze is een popjeze is nu anderhalf jaar de ander heb ik pas bijgekocht en is een manhoe oud weet ik niet maar hen nu dus een tam koppeltje het klikt erg goed dus wie weet ooit.