Ik heb in mijn voilere's graszoden in gelegd, bij de amazone's, rosekakatoe's, penantrosella's en de bergparkieten.
Maar de penantrosella's en de bergparkieten hebben vast gezeten aan het kunstof matje wat in de graszoden zit. Met veel moeite heb ik het op tijd los kunnen krijgen.
Ze hebben een paar dagen met een lam pootje gezeten.
mmm das niet zo mooi dat ze vast komen te zitten.maar heb ik een ander vraagje hoe houd je dat dan schoon.neem aan dat na verloop van tijd het gras er niet meer uitziet?
de graszoden zijn binnen een paar weken bij de rosekakatoe's, penantrosella's en bij de bergparkieten duurt het wat langer is het gras weg en blijft er allen grond over waar in blijkbaar het kunstofmatje voor stevigheid in zit over.
Ed
hahaha oke dat kan ook.ik heb een grote bak waar ik vogelzaden in gooi en die laat ik groeien.en zet ik eens in de zoveel tijd in het hok is binnen een dag kaal
ik heb die graszoden ook in mijn voliere gehad ik heb ze er direkt uitgegooid nadat er een parkiet had vast gezeten. Als ze weten dat er wat in de zode zit gaan ze er zeker aan vreten en komen dan dus vast te zitten
arjan
wel in al die matten die ik in de loop van de jaren uit m'n tuin gespit heb ... ( die vergeet je iet meer zo snel rot dingen ! )
De matjes zorgen ervoor dat de matten steviger zijn en de grond bij elkaar blijft ik denk dus dat ze in vrijwel alle grasmatten voorkomen , wel die ik tegen ben gekomen iig