Mijn voliƩre staat (na de verhuizing) bij mijn zoon en schoondochter, de vogels worden er goed verzorgd en geliefd, deze week is er een ramp gebeurd, mijn parkieten zitten met kleintjes, de kakkeriekies hebben er 4 en de valken op eieren, de kwarteltjes leggen eikes aan de lopende band,wat wil je nog meer.
Een wezeltje heeft zich toegang verschaft tot de voliƩre....resultaat, dode kwartels, dode parkieten, dode jongen
Mijn schoondochter in alle staten, huilen en boos natuurlijk.
We hebben vallen gezet, gif gelegd, gaten dicht gestopt....resultaat....een 2e nest is gesneuveld, de maat is vol, voor er meer slachtoffers vallen (ik kan ze onmogelijk zelf houden) WIE WIL ER GRATIS MIJN VOGELS HEBBEN
De jonge kakeriekies zal ik desnoods met de hand grootbrengen, ik ben als de dood dat dat beest terugkomt en ze de nek overbijt.
Het zijn 1 koppel kakkerikies, gele met rode wangetjes
2 koppels valken, 1 koppel wildkleur, 2e koppel is een bonte man en grijze geparelde witkop.
en een 5 tal koppels engelse en gewone grasparkieten.Hopelijk is er een "lieve" liefhebber die ze wil....liefst niet om naar een winkel te doen, kan ik ook doen, maar ik vind dit zo erg om ze te scheiden .Laat maar iets horen.
Ik woon wel in Belgie Beerse, hopelijk is er een liefhebber die niet te ver moet rijden