hallo allemaal goed nieuws afgelopen dinsdagavond krreg ik een telefoontje van de politie en ja hoor hij is terug een vrouw had hem opgepakt nadat hij tegen een raam van een flat was gevlogen 3 straten verderop niet te geloven alles echt alles afgezocht en toch nog zo dicht in de buurt zitten , nou hij maakt het uitstekend gelukkig en ben blij dat er nog eerlijke mensen zijn ...
ik heb op het moment ook weer zelf een nestje met eieren van mijn kwk koppel hopen dat ze deze keer wel bevrucht zijn ..
ben ik eigenlijk wel benieuw naar 1 ding .. wat geven jullie een vinder eigenlijk ?
krijgt die alleen een bedankje en een bosje bloemen ofzo of geef je een vinder een deel van de waarde ?
gewoon even een dwarsvraag maar was er wel nieuwsgierig naar.
ja inderdaad ik heb die vrouw een groot bos bloemen gegeven en een doos bonbons.
maar ze wou eerst niks aannemen , ze zij ik moest geen onkoste maken .
maar zoiets kan ik niet zomaar voorbij laten gaan , ik was wel zo blij ..
quoteja inderdaad ik heb die vrouw een groot bos bloemen gegeven en een doos bonbons.
maar ze wou eerst niks aannemen , ze zij ik moest geen onkoste maken .
maar zoiets kan ik niet zomaar voorbij laten gaan , ik was wel zo blij ..
Groot gelijk !
ik was gewoon even benieuwd naar wat er dan gegeven word , ik hoor namelijk wel eens verhalen over gevonden portemonee's die terug bezorgt worden en dat mensen later zoiets hebben van nou dat doe ik ook niet meer .. ik bezorgde 250 euro terug maar er kon nog geen tientje vanaf