Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > CITES-voorlichtingsbijeenkomst Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : CITES-voorlichtingsbijeenkomst
Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-27 - 19:03:39

Zijn er nog mensen van het forum gister of vandaag nog naar de voorlichtingsbijeenkomst geweest van het CITES!!!!!

wink ;)


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2005-04-27 - 19:16:29

watik begrepen heb is dat peter er ook naar toe is geweest


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-27 - 19:32:44

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Zou kunnen...weet ik niet...!
Was heel interessant en neem van mij aan dat er de komende jaren behoorlijk wat te wachten staat voorwat betreft lijst 1 en 2 vogels, hoe daar mee om te gaan en import. Volgens mij zitten er over 5-10 jaar geen enkele vogel, of welk ander bedreigde diersoort of plant, zonder paspoort of vergunning in Nederland (lees Europa) bij zijn eigenaar.

wink ;)


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-04-27 - 19:49:37

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

happy :)

Ja we zijn ook geweest, Jacqueline en ik.
Was wel leerzaam en informatief, dat er wat gaat veranderen is wel zeker, zijn enkel wat tipjes van de sluier opgelicht, het fijne werd nog een beetje in het duister gehouden.
Wel gaat er qua ringen eindelijk ook het een en ander veranderen, zodat we allemaal weten waar we aan toe zijn.
De avond was perfect in elkaar gezet, en gelegenheid tot vragen was er ook, geen haastig gedoe, en in de pauze hebben we heerlijk van gedachten kunnen wisselen met de leden van het Cites.
Er was gezorgd voor de nodige hapjes en drankjes, en de atmosfeer was gemoedelijk en vrij, mensen van allerlei hobby's bijeen heeft ook wel wat, slangenhouders/schilpadden/kikkers en de papegaaien/ara/kaketoe's waren alle vertegenwoordigd.

Een vette pluim dan ook voor de organisatie, en het cites team, en natuurlijk ook het dierenpark, heeft wel iets praten over je hobby, met op de achtergrond het gebrul van leeuwen.

Er waren 80 liefhebbers aanwezig, die uitgenodigd waren op basis van hun aanvragen in de afgelopen twee jaar van E.G certificaten.


wink ;)
Peter.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 230 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede