Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kortwieken hoe en wat?? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Kortwieken hoe en wat??
Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-04-26 - 21:43:36

Hoi hoi,
Mabel gaat straks een maand op vakantie naar mijn schoonmoeder maar die is vreselijk bang dat Mabel weg gaat vliegen. (niet dat ze daar reden voor heeft want ze zorgt hartstikke goed voor haar) Maar het is meer de schrik omdat Mabel goed kan vliegen! en nu al flink wat veren alweer terug heeft en al weer leuke duikvluchten maakt! Ze landt perfect boven op onze oudste kat wink ;) Maar nu willen we dus zelf gaan proberen om haar te kortwieken! Tenminste hij wil het proberen ik vindt dat maar eng!maar zal wel helpen happy :) Dus is er iemand die duidelijk kan aangeven hoe en wat we moeten knippen(misschien foto??) En kan het geen kwaad omdat het net terug gegroeide veren zijn?? Zit er geen bloed in de gehele schacht??

Mensen die gaan reageren met verwijten etc. Hoeven van mij niet te reageren hoor happy :) Ik zou zelf ook liever Mabel haar vleugels laten houden maar dat kan nu gewoon nog niet omdat ze veel te graag op onderzoek gaat. Denk dat alles nog steeds nieuw en spannend is voor haar en ze wil mee door het hele huis, wat ze normaal ook mag. Maar bij mijn schoonmoeder gaat ze mee naar de camping en ze wil haar niet alleen maar in de reiskooi laten zitten maar haar ook lekker laten struinen op de kooi en kleine speeltuin.

groetjes Ria


jolanda73
Website Member
Posts :71

Website Member
2005-04-26 - 22:03:12

Hoi,
Ik zag op www.macawclubholland.nl dat het goed uitgelegd wordt zelfs met foto`s.Onder onderwerpen kun je het vinden.
Suc6 groetjes Jolanda


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-04-26 - 22:14:23

Oh hartstikke bedankt wink ;)


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-04-26 - 23:55:09



Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-04-27 - 08:31:17

Hartstikke bedankt voor het schrijven van zo'n goed artikel wink ;) Het is heel duidelijk in ieder geval.

groetjes Ria


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2005-04-27 - 09:48:09

Hey Erwin,


Inderdaad een heel duidelijk artikel. Mijn complimenten


Daniel


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-04-27 - 09:54:01

Mijn dank voor de complimenten happy :)

Erwin



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 119 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede