Het word eigenlijk tijd voor nieuwe foto's maar laten we eerlijk zijn .. een edel lijkt zo sprekend op een andere edel dat iedereen wel kan dromen hoe ze eruit ziet
Kiek is nu 16 maanden oud en nog steeds voor mij een ontzettende lieve vogel die nog steeds van andere niets moet hebben behalve dan buiten haar kooi en buiten bereik van mij , dan kunnen ze haar oppakken en naar de kooi brengen , voor mij is het eigenlijk een beetje vreemd om te zien hoe voorzichtig mensen omgaan met een vogel die ik blindelings vertrouw , maar ze hebben gelijk want ze kan ze lelijk bijten
Ze heeft vandaag voor het eerst haar naam gezegt , heel duidelijk ! en ook heel duidelijk een imitatie van mijn stemgeluid , erg leuk om te horen , ze begint al steeds meer te zeggen , kan de naam van onze hond Tommie zeggen , zegt He ?! en moet regelmatig erg hard lachen
Ze is voor mij absoluut de perfecte vogel en dit is dan ook de reden waarom ik zo blijf twijfelen om er een edel man bij te kopen , die keuze stel ik dus nog steeds uit tot ik het aan ga durven
Nou zover mijn update over mijn liefste en mooiste vogel van de wereld
Ben benieuwd hoe het met jullie vogels gaat dus wie wat toe te voegen heeft ... ga je gang