Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vreemde e-mail Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2005-04-24 - 10:21:20

Inderdaad. Ik dacht zelfs dat er besloten was dat deze soort niet meer geimporteerd zou worden omdat ze bijna onmogelijk in leven te houden waren.


erik
Website Member
Posts :141

Website Member
2005-04-24 - 11:05:01

Zoals ik al aangaf ze schrijven gewoon de boeken over om de lijst interessant te maken men kan een order plaatsen en dan wordt er pas definitief gekeken wat haalbaar is deze lijsten worden gemaakt om klanten te trekken en ze weten zeer goed wat interessant is.Op zijn laatste lijst stonden 50 stuks grijskap nigrita,s als ze dan uiteindelijk komen zijn het er hoogstens een stuk of 10 ,De swinderiana zou gewoon geimporteerd mogen worden zei het niet dat deze moeten worden gevangen op grote hoogte ze zitten namelijk verspreid in de toppen van de bomen waar ze leven van fruit en insekten en komen zelden op de grond daar komt nog bij dat ze voorkomen in een bijna ondoordringbaar gebied met veel moeras en dichte begroeiingen.


Clint
Website Member
Posts :70

Website Member
2005-04-24 - 12:10:32

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

user wiped their message


erik
Website Member
Posts :141

Website Member
2005-04-24 - 12:16:49

Rob

Wat je ervan denkt moet jezelf weten 10 mensen 10 verschillende meningen .In dit geval heeft het met dit topic ook niets te maken daar is in andere onderwerpen genoeg over gesproken.Het gaat hierom de betrouwbaarheid en de vreemde mails van exporteurs in Afrika ,Hierop heb ik een gewoon antwoord gegeven .

Erik


erik
Website Member
Posts :141

Website Member
2005-04-24 - 12:31:11

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

user wiped their message



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 151 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede