Er is een schrijf foutje in de naam geslopen, het moet zijn Scooter, ze is sinds zondagavond 17.15 hier in huis.
Het gaat perfect met haar, wel is het zo als ze beide los zijn er een beetje strijd onderling is wie bij het baasje mag zitten, allebei op een schouder gaat, maar dan moet ik wel even een waarschuwing afgeven dat ze elkaar met rust moeten laten.
Ga ik uit de serre, dan hebben ze enkel aandacht voor elkaar, en spelen dan ook, maar kom ik terug in zicht, dan is het om het snelst wie op mijn schouder zit, vliegen doet ze werkelijk perfect en is zeer sociaal, nergens angst voor, de honden vind ze ook normale wezens, dus al met al een lotje uit de loterij, ook voor Kanjer.
Nu maar hopen dat het zo blijft maar daar hebben we alle vertrouwen in.
Waar we wel een beetje mee zaten was het geluid, maar dat is nagenoeg nihil, buiten zitten ook nog Rocky&Angel plus Olaf&Kira nou dan Kanjer nog, we dachten dat zal wel een concert worden maar nee, dat is voorlopig nog niet gebeurd.
Dat ze zich erg thuis voelt, ligt ook wel een beetje aan onze ervaring denk ik, en het prettige karakter dat ze toch heeft, ondanks het Geelvleugelbloed wat in haar aderen stroomt.
Al met al, zijn we heel blij met haar en willen we haar voor geen goud meer kwijt.
En dat zal ze zeker ook wel aanvoelen, (hopen we toch).
Wel een machtig zicht/gevoel als twee van die ara's op je af komen gevlogen om op je schouder te landen, en hun koppie in je nek duwen, krijg ik toch even kippenvel van, vooral omdat ze nog zo kort bij ons is.
Peter.