mij is het zaterdag weer overkomen. ik had een koppel valkparkieten verkocht ! en diegene zou ze zaterdag morgen komen ophalen.
ik ben de hele dag in huis gebleven maar tog komen ze niet. dan denk ik waarom niet even bellen dat je tog niet komt.
is het geen idee om een soort zwarte lijst te maken met de namen en e-mailadressen van deze personen ? als jou dit dus ook is overkomen zou je dat dan op die lijst kunnen zetten.
Dit probleem is al vaker besproken op dit forum en hoe vervelend ook, het lijkt er op dat dit er nu eenmaal bij hoort.
Het komt overigens niet alleen in de vogel-wereld voor.
Het aanleggen van zwarte lijsten kan alleen op persoonlijke titel, ofwel men kan zijn of haar eigen zwarte lijst aanleggen.
Om derdelijke gegevens met naam en toenaam hier te openbaren ligt wat meer gecompliceerd en is om diverse ook eerder besproken redenen niet handig om te doen.
Als je de verschillende topics een beetje doorkijkt zie je dat er nogal wat ervaringen zijn gedeeld waaruit een ieder zijn of haar conclusie kan trekken.
een beter idee lijkt me om te zorgen dat je de namen en telefoonnummers van die mensen zelf van te voren hebt. Mochten ze niet het fatsoen hebben om af te bellen, kun jij ze nog altijd zelf bellen. Namen achteraf publiceren helpt jou niet verder op de dag dat je voor niks zit te wachten.
"Jij reageerd en spreekt af om een vogel dan en dan te komen halen. Je bent zelfs al onderweg en dan opeens krijg je een ongeluk. Het laatste waar je met je gedachte bent is de vogel of emnsen waar je de vogel zou gaan halen. Nu kom jÃj dus zelf op die zwart lijst op Vogelarena, want je bent je afspraak niet nagekomen."
Dat is net zo als met mensen waar je vogels gaat kopen en je spreekt af wanneer je hem belt of je de vogels wel wil of niet.
Die hr heeft ze doodleuk hier weer bij de adv. geplaatst hij kon of wou de 2 weken dus niet afwachten die we hadden afgesproken dan ik zou bellen.
Dus dan behoef ik hem ook niet te bellen als hij ze wel weer plaatst