Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > loro park Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : loro park
tsmitje
Website Member
Posts :63

Website Member
2005-04-05 - 21:06:49 send message to tsmitje

wie is er al eens in het loro park geweest en kan hierover wat tips geven.
ben ook van plan om het eens te gaan bezoeken maar wil eerst eens wat gegevens hebben over de reis, en het hotel waar je het best kunt overnachten. graag hoor ik hier wat meer over van mensen die er zijn geweest en dit willen delen met andereook wilde ik graag weten met welke maatschappij er is gereisd en of dit goed is bevallen.


sansear
Oud Lid
Posts :46

Oud Lid
2005-04-05 - 22:34:38 send message to sansear

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik ben naar het Loropark geweest. We hebben dit toen gekoppeld aan 2 weken vakantie. We hebben toen gewoon een reis geboekt naar Tenerife en hebben enkele keren het park bezocht. Zelf zijn we verbleven in een hotel in het oude deel van Tenerife in de "hoofdstad" Puerto de la Cruz. Als je daar in een hotel verblijft is het loroparc op loop afstand. Het is zeker de moeite waard, persoonlijk vind ik dit het allermooiste (dieren)park dat ik ooit hebt bezocht. Alles is daar zo schoon. Er stonden daar mensen met een poetsdoek de prullenbaken schoon te maken, echt onegelooflijk. De shows zijn ook erg de moeite waard, maar staar je niet alleen maar blind op de vogels, andere diersoorten zijn hier ook volop te bewonderen. Aan een dag heb je niet genoeg. Iets wat ook zeker de moeite waard is is de rondleiding (behind the scenes). Je betaalt wel iets, maar krijgt veel info en kan ook een kijkje nemen in de nachthokken en binnnenverblijven. Als je echt heel graag voor de vogels gaat moet je contact leggen met mensen op La Vera dit is het kweekstation van Loropark en zeker ook de moeite waard. De verscheidenheid aan vogelsoorten is ongekend, echter viel het mij op dat ze daar nog wel wat te leren hebben m.b.t. voeding. Ik had toch het idee dat dit niet voldoende was afgestemd op de diverse soorten. Maarja, vergeleken met avifauna zag het er perfect uit. Ga dus zeker heen, maar ga niet alleen voor het park, want Tenerife heeft nog heel veel andere leuke bezienwaardigheden en bezigheden. Mocht je nog meer info willen vraag dan ff specifiek.

Koen.

P.S. Ik wil nog wel graag opmerken dat tijdens mijn bezoeken aan het park mij iets is opgevallen m.b.t. pellets. Het bedrijf Versela Laga pronkt n.l. altijd dat het LoroPark hun Nutribird pellets gebruikt. Dit is echter in het geheel niet waar. Nutribird levert Loroparc wel voer, maar dit zijn alleen maar zaden en handopfok. Pellets heb ik daar niet gezien. En navraag vertelde mij dat geen van de werknemers daar enig idee had wat een pellet was en dat dat bestond.


tazzie
Website Member
Posts :26

Website Member
2005-05-02 - 17:58:02 send message to tazzie

Het maakt niet uit met welke maatschappij je vliegt of je vakantie boekt. als je op tenerife landt wordt je al overspoeld met reclame van het loro parc.Er worden vanuit de meeste vakantie bestemmingen dagtochten geregeld en ik ben zelfs al eens met het openbaar vervoer gegaan. Ik persoonlijk ga altijd naar playa de las americas dit is in het zuiden van tenerife en ook het toeristengedeelte.
In dit deel is het erg warm voor als je ook van het strand houdt. het deel waar het loro parc ligt is in het noorden , hier is het in het algemeen koeler en vochtiger en ook meer regen maar dat zie je ook als je door het land reisd zo zit je in een dor en droog gedeelte en zo sta je in een koeler en vochtiger gedeelte waar de plantengroei ook weer mooier is.
Het Loro parc is ongeveer een uurtje met het openbaar vervoer en voor de prijs hoef je het niet te doen. Ik ben zelf al een keer of 3 in het parc geweest.
Ik hoop dat je even genoeg info hebt en anders vraag of mail je maar even

groetjes Tazzie



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 261 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede