Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > helemaal nieuw Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : helemaal nieuw
vlindervogel
Website Member
Posts :178

Website Member
2005-04-01 - 21:20:39 send message to vlindervogel

Hoi,
Ik ben nog nieuw met volierevogels, en ik ben er nog niet helemaal uit met welke vogels ik nou ga beginnen. Hier mijn vraag: Als ik verschillende soorten paartjes wevers bij elkaar zet, krijg je dan hybrides?


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-04-01 - 23:50:25 send message to tonnl

Welkom hier op het froum allereerst.

Ik heb flink gezocht maar niets kunnen vinden over hybriden bij wevers.
Misschien kun je Avifauna (Alphen aan de Rijn) eens mailen of bellen, zij hebben aardig wat wevers zitten.

Ton.


vlindervogel
Website Member
Posts :178

Website Member
2005-04-02 - 08:38:20 send message to vlindervogel

Hey dankjewel Ton
Ik zal ze eens mailen!
Trouwens nog een vraagje, is Geonschrijver een betrouwbare winkel om vogelste kopen, of kan ik beter bij een echte kweker aankloppen?

Groetjes Carrie


Stick
Website Member
Posts :54

Website Member
2005-04-02 - 12:05:19 send message to Stick

Hallo,

Als je verschillende wevers en mussen bij elkaar zet kan het wel is gebeuren dat ze kruisen! Maar dit gebeurd zeer zelden! Ik denk dat in een witte spreeuwen (maandblad KBOF) van 1998 een artikel staat van een kruising van oranjewever x huismus! Een mooie vogel trouwens!
Maar ik denk dat je je niet echt zorgen moet maken dat deze vogels gaan kruisen want de kans is zeer klein!
nog veel plezier met je hobby!!


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-04-02 - 21:24:05 send message to Lennart