Momenteel heb ik jonge kakarikies zitten. Zij worden niet tot nauwelijks gevoerd door de pop. De krop is nagenoeg leeg. Ze sterven 1 voor 1. Met het vorige legsel was dit ook al het geval.
Ze krijgen groot parkietenzaad, wat krachtvoer en wat droog brood.
Weet iemand raad??
Hoi ik heb ook op dit moment 1 jonge kakariki.
Maar ik geef hetzelfde voer als jouw eivoer van CenD voor grote parkieten,grote parkieten zaad en vers fruit Appel banaan of sinaasappel dus daar kan het niet aan liggen.
Misschien omdat de ouders er nog niet klaar voor zijn.
En ik vind als mensen iets vragen je ze moet helpen en niet moet vragen heb je dat of dat te koop daar vraagt die persoon niet naar.
hallo,
ik wilde even ietsje neerschrijven op het forum ik nu een jong kakariki van ietsje over 2 weken de mama had er 2 ze is helaas gestorven ik denk van uitputting eentje van de twee is ook dood gegaan al voede ik het 2 dagen toch heeft het niet overleeft de papa is er ook nog maar die geeft geen eten aan het kleintje dus voed ik het om de 3 uren ik heb ook een warm gel kussentje in het broed hokje gedaan om warm te houden ik hoop zo dat het in leve blijf ik voeder het nu al 4 dagen en tot nu toe gaat het goed
heeft er hier soms nog iemand ervaring met zelf voederen? en ook wat uitleg wanneer vlieg het jongje uit enzo
groetjes truudek