Omdat ik zelf en waarschijnlijk andere kwekers ook geen belangstelling heb voor parkietachtigen.Zou ik graag de advertenties papegaaien en parkieten willen opsplitsen zodat je gelijk in de goede afdeling kan zoeken en niet eerst allemaal onnuttige advertenties door moet lezen
Ik denk dat dan de volgende stap is dat er dan liefhebbers komen die weer niet van Australische parkieten houden maar meer van Zuidamerikaanse, meer van Lorie's of Kaketoe's of Ara's,met andere woorden zo kun je wel door blijven gaan, overigens Nederland is 1 van de weinige landen die onderscheid maakt tusen papegaaien en papegaaiachtige er zit dus wat in, wij denken graag in hokjes.
Valt de valkparkiet dan onder de papegaaien of parkieten ????????? Je kan toch ook al zoeken in de advertenties!!! Krijg je precies wat je hebben wil (toch)
Volkomen onzinnig die opsplitsing. de advertenties worden je op een presenteerblaadje aangeboden. Je hoeft er niet eens de deur voor uit. Dan kan je toch wel een beetje 'bladeren'. Een opsplitsing is alleen maar extra werk voor de webmaster, die zijn tijd veel beter in het verfraaien/updaten van de website kan stoppen
Is het niet mogelijk om bij de optie "zoeken" boven aan de pagina een nog uitgebreidere zoek mogelijkheid in te bouwen, voor alleen papagaaien of kakatoe's of parkieten.