Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > rentenaar.com Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-03-13 - 12:27:16

happy :)

Dat is de ontbrekende ervaring, wij alle hebben dat ook ondergaan, het leren zien.
Natuurlijk heb je gelijk, er zijn ook andere liefhebbers in elke tak van hobby.

Voorbeeldje uit de praktijk.

Ik werd eens uitgenodigd om eens te komen kijken op een tentoonstelling van een club hier in de buurt.
Had de man leren kennen via mijn werk, en ja veren in wat voor vorm dan ook geven altijd aanknopings punten tot een gesprek.
Was leuk wat ik zag en daar hield het voor mij mee op, onder het genot van een bakkie koffie werd er gezegd dat er ook beursen waren, ik meen de tweede zondag van de maand.
Ben daar ook eens een kijkje gaan nemen op een afstandje alles is op me in laten werken.
De beste vogels waren daar te koop nergens vond je ze beter, kampioenen tot in de laatste vezel.
Om daarna tegen 11.55 alles in een vervoers kooitje gepropt te zien worden van een aanwezige handelaar, voor zogoed als noppes.
Ja dat is dus de andere kant, die je te zien krijgt, maar kan best begrijpen dat een jong aankomend kweker in spe' zich duidelijk bedrogen kan voelen, en zijn toevlucht zoekt tot iemand die wel een goede en eerlijke uitleg geeft.
En het is lovenswaardig dat het in dit geval een winkelier/handelaar was.
Petje af hoor, wie het dan ook was.

wink ;)
Peter.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-03-23 - 13:47:53

Hai Jani,

dat iedere kweker trots is op zijn vogels en ze ook de beste vindt is logisch anders diskwalificeert hij zichzelf als kweker.Maar als je je brood denkt te kunnen verdienen met het kweken van gewone parkieten, denk ik dat je beter wat anders kan gaan doen.Prijzen zijn een kwestie van vraag en aanbod. Simpelweg gezegd als je parkieten te duur zijn en je hebt niets extra's te bieden zal je ze niet kunnen verkopen.

mvg Frank



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 146 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede