Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > cini????????????????? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


bulldog
Website Member
Posts :58

Website Member
2005-03-05 - 00:31:38 send message to bulldog

dank je eric,
joop
en dat zouden we kunnen doen


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-03-05 - 08:16:37 send message to Niltava

Erik. van Doornen heeft gelijk.
Echter ik probeerde ik dit keer helemaal niet een diepe discussie te voeren juist in tegendeel!
De vraag van Pattie, die zoals Santegoeds al aangaf kon mogelijk een negatieve wending krijgen (gezien eerdere topics).
Ik wilde kort en duidelijk mogelijk te beantwoorden, zodat we weer met buldog zijn vraag verder konden.

Jij begon daarop te reageren met dat er geen eigenschap overgebracht kon worden ik gaf een paar voorbeelden (in het algemeen(planten) is het idee van kruisen het idee van goede eigenschappen overbrengen!).
Verder over het motief geld bij de papegaaiamadinen. Dit kon ik alleen maar bedenken bij de "schijncoloria". Zoals je al zegt een kenner kan dit zien maar de beginner niet en wat gebeurt er met die vogels die niet vruchtbaar zijn(en minder mooi dan de coloria?)
En je moet kijken wat beginners kopen (hier is recentelijk nog een discussie over geweest)
Ik heb vorige week nog van iemand gehoord die vogels van een "rijke" "liefhebber" kreeg. Deze man kocht het ene jaar de vogels, prijs geen bezwaar om na en jaar te beslissen dat het toch niet was wat hij wilde en gaf ze dus weg.
Snap ook niet dat je je bijdrages gewist hebben, volgens mij waren wel degelijk een goede bijdrage.
Ik heb ook helemaal niets tegen handelaren (wel tegen sommigen), je hebt daardoor ook veel vogels door de handen gehad. En je laatste vogelsoorten vind ik ook interessant, die wending maak ik ook nu mee.

Sorry Joop, ik probeerde de off topic bijdragen zo snel mogelijk te tackelen(oa. pattie)
Gezien de reactie van Erik zal ik verder maar niet meer reageren, ik weet immers na 28 jaar intensief vogels houden en lezen ed toch niets.8-0


Stick
Website Member
Posts :54

Website Member
2005-03-05 - 13:27:05 send message to Stick

Volgens mij is de vogel op de foto een europese Citroensijs!!!


Stick
Website Member
Posts :54

Website Member
2005-03-05 - 13:27:35 send message to Stick

Volgens mij is de vogel op de foto een europese Citroensijs!!!


J. Santegoeds
Website Member
Posts :214

Website Member
2005-03-05 - 14:06:08 send message to J. Santegoeds

Hallo Stick,

Europese Citroensijs, dan bedoel je Serinus citrinella?
Waar baseer je die gedachtengang op?

Groeten, J. Santegoeds



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 220 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede