Nou we zijn 3 weken verder ondertussen, Mabel heeft mijn mannetje uitgezocht als haar liefste vriendje
ach kan het haar niet kwalijk nemen dat heb ik tenslotte ook gedaan
hahahaa
Maar ik kan nog steeds alles doen met Mabel, en ik denk dat dat vooral kom omdat ik me niet bang laat maken door haar, als ze bijt trek ik niet terug en denk dat dat toch wel een beetje indruk op haar maakt. Je kan merken dat vroeger mensen blijkbaar snel onder de indruk waren als ze haar HEKSENACT opzetten maar ik lig in een deuk als ze als een boze heks over die touwstok heen loopt met een grote mond naar me
en dan komt ze snel met der koppie om te kroelen. Dus het is wel een droppie. Volgens mij is ze ook heel erg slim (ja mag ik toch wel denken van me birdie) Ze zegt nu al dingen in onze stemmen, maakt geluiden die ze hier hoort, we hebben er nog een telefoon bij nu 5 in totaal
haahhaa en zegt dingen al die ik tegen haar zeg als ze bijv wat lekkers krijgt van me.
Ze heeft niet veel zelfvertrouwen valt me op als je haar voedsel uit je hand wil aanbieden. Dus dit doen we heel rustig aan en met fruit dat ze erg lekker vindt. Ik heb het nu al een paar keer voor elkaar gekregen dat ze dus banaan, appel, druif en mandarijn uit mijn hand heeft gegeten en ik vindt dat voor haar hele grote stappen. Nou ik kan blijven kletsen over haar want ik vindt Mabel gewoon geweldig en ik had nooit verwacht dat een grijsje zoveel LOL zou zijn.
Hier nog een foto van haar vanmorgen genomen.
Net voor ze een shake-it baby dance gaat doen(aktieopname)