Na lang wachten is Zino(onze grijze roodstaart) eindelijk bij ons thuis. We zijn echt blij dat we goed overwogen hebben waar we de papegaai kochten want het is perfect.
We hebben een hele goeie uitleg en begeleiding gehad en nu zino elf weken is is hij nu bij ons thuis. Ook de verdere begeleiding bevalt ons uitstekend, kan altijd met vragen en alles over zino bij hun terecht .We zijn er erg blij mee zeker nadat we toch wel eens gelezen hebben dat mensen niet zo tevreden waren met waar en hoe ze hun vogel kochten. Nou ik kan jullie in ieder geval wel zeggen dat het bij ons perfect ging en gaat en dat er volgens mij geen betere is.
Dank je we zijn er dan ook erg blij mee. zelfs de hond vindt hem intressant en Zino de hond ook.Leuk om te zien dat Zino daar ook heel rustig mee omgaat.
Hoi peter bedankt
En wat de naam betreft deze had Zino al en zou alleen veranderen als hij een zij bleek te zijn maar ja hij was een hij dus bleef het Zino. Ik denk wel dat ik nog eens gaat kijken wat de naam betekent.
Ik weet inmiddels waar de naam Zino vandaan komt.
Zino is een van de hoofdrol spelers in de kinderfilm Back to Gaya.Okee nu ben ik eigenlijk verplicht om de film ook te bekijken he hihi
Nou Marin dat is helemaal niet slecht uit een tekenfilm aan mij wordt elke keer gevraagd of Mabel voor of achterin de boot sliep en of ze nog steeds uitgaat met criminelen dus Zino is zo slecht nog niet heb je al foto's gemaakt van hem?? Wil hem graag zien.
tuurlijk hebben we hem op foto maar eeeeh ik heb nog niet zolang ervaring met forums en weet dus niet hoe ik de foto erop krijg. ik had hier al een stukje erover gelezen maar eerlijk gezegt snap ik er niks van.
Als ik het snap zou ik hem gauw showen
Whahaha ze slaapt lekker in het midden van haar kooi hoog bovenin maar de momenten dat ze slaapt zijn zeldzaam ze is vreseslijk druk LOL die die klaas had ook geen rust gehad.