Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Prijs Geelvoorhoofd amazone Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Prijs Geelvoorhoofd amazone
Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-01-30 - 15:45:27

Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat een Geel voorhoofd amazone nu ongeveer moet kosten van een week of 10/12? Geen natuurbroed!

groetjes


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-01-31 - 22:38:13

Is er dan helemaal niemand hier die dat weet sad :( Ik zoek ook nog betrouwbare kwekers liefst in Zuid Holland.Mag via email reageren.

groetjes


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-01-31 - 23:23:26

Geef me ff de tijd en ik probeer of ik die lijst kan terugvinden op de pc, heb die ooit gehad met prijzen (richtprijzen) voor de meeste soorten, maar moet ff zoeken.
Een kweker kan ik je niet aan de hand doen, ik ben van Belgie en ken er maar 1 hier in de buurd die kweekt met amazones en ara's, heeft zelfs een papegaaien hotel, alles héél netjes, bij Marob, (Oost-Malle in Belgie)
ik zoek het ff op.



agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-01-31 - 23:36:44

Kijk eens bij de parkietensocieteit

http://www.parkietensocieteit.nl/prijzen.htm


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-01-31 - 23:47:16

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Dat was het wat ik aan het zoeken was , ik zie dat agabird het al gevonden heeftwink ;)wink ;)
Wat ik allemaal al gezien heb draait het hier toch allemaal zo rond de 400 euro, de ene ietsje minder de andere durft al meer vragen, ik veronderstel dat het afhangt van de leeftijd dat je ze gaat halen.
Hier in Belgie bij Marob krijg je ze NIET onder de 6 weken mee, anders geven ze geen garantie.
Ze hebben dan ook prachtige vogels, en je kan ALLES vragen, je mag ook je kleintje gaan opzoeken tot het meekan.


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-02-01 - 09:44:53

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hartstikke bedankt voor de richtprijzen. Dat is geen kattepies happy :) Voor onze vorige vogel hadden we 1150 gulden betaald en die was iedere cent waard wink ;)

En Swaas Ik wil geen baby vogel jonger dan 6 weken ik wil er denk ik geen eens 1tje jonger dan 12 weken happy :)

We hebben al iemand met een Ei gevonden alleen ik wil eigenlijk dat het zeker een gedeelte door de ouders zelf wordt grootgebracht en dit wordt helemaal met de broedmachine en couveuse groot gebracht en ik geloof niet dat ik dat wil. Ik heb zelf het id(kan totaal nergens op slaan hoor) dat ze toch een belangrijk deel van hun ouders meekrijgen zoals weerstand etc. dat ze niet krijgen uit een machine??


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-02-01 - 11:15:51

ik weet niet of ze weerstand via de ouders krijgen maar ik denk dat het wel wat verschil uitmaakt met " terechtwijzigingen" onderling ,Ik merk aan mijn Kicah soms wel dat ze dat onderling gemist heeft .. ze kijkt me af en toe superverbaast aan als ik AU ! zeg , ze laat dan wel gelijk los hoor wink ;)

Maar ik denk dat het net als met veel andere diersoorten wel een soort gemis is dat ze dat onderlingen contact en die terechtwijzigingen als ze te hard doen moeten missen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 179 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede