Hallo Sharona ,
Ik heb er zelf 3 gehad , 1 wildvang en deze was inderdaad niet tam te krijgen want ze was vreselijk bang , ook 2 met de hand groot gebracht en deze waren beide helemaal tam , bij ons is de reden van schreeuwen inderdaad de reden geweest dat we ze weg hebben gedaan , ze konden echt oorverdovend en heel lang door blijven schreeuwen ondanks dat ze aandacht genoeg kregen en zich prima leken te vermaken , het ging ook verder als alleen een schreeuwuurtje , echter de eene niet handtamme (poembah)schreeuwde dus niet.
Ik weet niet of het bij ons kwam omdat we er meerdere samen hadden of door een fout in de opvoeding maar wij waren ook al gewaarschuwt dat het zulke schreeuwers waren alleen door onze ervaringen met Poembah dachten we dat dat wel mee viel .. dus niet in osn geval
Ik denk dat je met de juiste manier van omgaan het schreeuwen wel erg kan beperken , dus vaste tijden van aandacht indelen en je daar aan houden , wij wisten toen niet dat dat van invloed was en hebben dat nooit echt uitgeprobeerd.