Hetzelfde wat je altijd voert maar dan veel meer. Ik heb nog nooit enig voordeel gemerkt van bepaalde dingen extra voeren.Als het natuurbroed is dan wel als de jongen uitgevlogen zijn gevarieerder voer aanbieden zodat die wel wat gevarieerder gaan eten.
eivoer gemengd met kiemzaden dagelijks en ze kunnen er veel van op . Palmnoten of palmnootolie dikke eetlepel per stel ook dagelijks door het eivoer gemengd fruit altijd aanwezig groenvoor paardebloemen de hele plant . en een goed zaadmengsel . Ik had daarvoor dat speciaal voor grijzen maar de gekiemde zaden met palmnootolie geraspte wortel en extra calcium waren favoriet
Dankjewel! Geef nu 1x per week kiemzaden maar zal dit is naar 2x per week verhogen. Zelf geef ik voor 50% pellets ook en de rest vul ik aan met de dingen die jij beschrijft. Misschien mogen ze nog wat vaker en meer fruit krijgen, de rest komt redelijk overeen👍🏻
grijze roodstaart papegaaienvoer van Verse Laga waar al pellets in zitten maar die werden bij mij niet gegeten . Ben ook geen voorstander van pellets en probeer zoveel mogelijk zachtvoer te laten eten en daar altijd goede resultaten mee gehad .