Ik kan mooie stevige gaaspanelen krijgen met een maaswijdte van 5,5 x 4,7cm. Ik vraag me of dit niet te groot is en of iemand misschien ervaring heeft met dit soort maaswijdtes?
Er zijn veel meer die gaaspanelen verkopen dan hareco , persoonlijk zou ik op het net even zoeken naar gaaspanelen voor papegaaien . Gaas 19 x 19 x 2.05 heeft mijn voorkeur . Gladde onderrand
( staal ) met een stukje haaks omgezet op een 50 cm die lekker scherp is houd de ratten ook buiten
Dankjewel voor je reactie! Uiteraard zijn er meerdere die panelen verkopen maar ik zie weinig met grotere maaswijdte maar wel dat bijv. Hareco ze verkoopt.
Dankjewel voor je reactie! Uiteraard zijn er meerdere die panelen verkopen maar ik zie weinig met grotere maaswijdte maar wel dat bijv. Hareco ze verkoopt.
ja heb dat ook bij me grijzen gehad geen problemen mee . Als u ff zoekt op het net staan er meerderen die panelen kant en klaar aanbieden met papegaaiengaas en zelfs voor Ara's . Op de arena onder vogelbenodigdheden en Mp staan er ook meerderen