Weet iemand of het kwaad kan dat mn zonparkiet uren met huissleutels speelt..?? Ik bedoel eigenlijk het materiaal..! Ik heb al een acryl speeltje gegeven maar daar vind hij niks aan..!! de sleutels vind hij veel interessanter..??
nou mijn Kicah en voorheen ook andere papegaaien hebben van mij altijd een bosje gewone huissleutels in de kooi gehad , nooit iets mee mis gegaan dus lijkt me van wel .
denk dat je alleen moet opletten dat als je de sleutels nog steeds gebruikt er geen smeermiddelen of anti vries opkomt ..
Ik gebruikte oude sleutels en als je echt goed wilt zitten kan je ze eventueel nog uitkoken ook.
Ik heb zelf geen idee of het kwaad kan, ik heb mijn sleutels altijd in mijn broekzak
Maar het lijkt me sterk dat het kwaad kan, gaas is ook metaal, daar zitten ze ook aan. Maar als al gezegd, misschien de smeerolie antivries e.d. die problemen zouden kunnen geven.
moet ik eerlijk toegeven dat ik eigenlijk altijd van alles geef om mee te spelen ..
oude lepels , flesoppeners zelfs wel eens pannedeksels opgehangen ,ik bekijk het een beetje zoals bij kinderen wat van degelijkmateriaal is gemaakt mag ze van mij gerust mee spelen ..