Ja ze zullen ongetwijfeld meer herrie maken dan mijn rose’s. Die heb ik inmiddels 8 jaar en mijn buren hebben volgens mij nog niet eens geweten dat ik die heb. Ze zijn echt stil. Ik heb nog een kolonie grasparkieten (50) en die maken meer herrie dan die kaketoes
Ik ga de volières verbouwen en ik had het idee om wat anders weg te doen, van een paar kleinere vluchten 1 grote te maken en incas erin.
Ik weet dat de witte kaketoes (wit/geel/oranjekuif) serieus herrie kunnen maken , maar zijn de incas ook echt zo erg ?
Nu ja , elke vogel maakt herrie natuurlijk. Stille vogels bestaan niet. ik heb best heelVerdraagzame buren Maar ik wil ook geen problemen gaan opzoeken
Mijn gaaies (huisvogels) gaan maar een aantal uren per dag naar buiten en heb al een zeurende buur. Ook hier hier de kleintjes, caiques en goudparkieten, maken meer geluid dan de amazones en grote ara's
Ik heb op youtube even gezocht naar het geluid van de Inka maar kon niet zo snel wat vinden...
Nee ik heb YouTube ook al afgeschuimd maar hetgeen wat ik vind is niet echt storend. Vandaar dat ik hier even navroeg of er misschien mensen met ervaring zijn