Sorry mensen maar Mario is terug (mijn broer en compagnie was wat aan het spelen op mijn PC terwijl ik op de andere aan mijn site aan het werken was).
Ik zie dat ze zichzelf goed geamuseerd hebben en mijn koelkast leeg is...
Over 1 ding ben ik het toch eens en dat gaat over die 21-12-2012 :
- het vaticaan heeft een oude brief waar de exacte doomsday in staat maar willen hem niet openen(yeah right de mensen hun aard kennende)
Wij als christenen mogen eigenlijk eisen dat ze hem openen want voor de kerk is iedereen gelijk...
- de ramp door de aardbeving was jaren geleden al voorspeld door een prof maar ze lachten hem uit...tja,een beetje verlies heb je altijd...
Het was volgens hem tevens één van de voorbodes voor wat komen zal...
Een andere voorbode is trouwens al aan de gang maar er wordt weinig over gezegd :
op antartica zijn er de laatste tijd zware aardbevingen waardoor de ijskappen scheuren en massa's ijs dreigen in zee te komen om daar af te smelten.
Gevolgen daarvan zullen zijn :
- daling temp. zeewater
- steiging zeespiegels
- weersveranderingen waaronder zware stormen,orkanen en cyclonen door botsingen van het afgekoelde water met het warme water in andere gebieden.
- zware gevolgen voor het leven in zee en later op de aarde.
- klimaatsveranderingen in versnelt tempo
Hopen dan maar dat ze er naast zitten hé.
Mijn grote vraag is of de leiders van de wereld dit zouden weten en/of beseffen want er is effectief onderzoek naar gebeurd door NASA o.a. maar het officieéle rapport is nooit openbaar gemaakt.
En als ze het weten hoeveel offers willen ze brengen om hun economie nog enkele jaren op peil te houden???
Waarom zouden ze het ons niet vertellen :
- globale paniek
- economie valt stil
- geen moreele waarden meer want we hebben toch niks te verliezen
Volgens de voorspeling zouden enkele gebieden op aarde grotendeels gespaard blijven en dat zijn de gebieden die de vorige keer het zwaarst getroffen werden.
Laten dit nu juist de gebieden zijn waar de Amerikanen toch zo opeens graag de plak willen zwaaien.Toeval???Ah nee een terroristische aanslag is de oorzaak van die plotselingen drang...een geluk bij een ongeluk voor de amerikanen???Of opgezet spel...(-->hoeveel offers...).
Allemaal mooi gelul maar toch...het begint er op te lijken...
Laten we hopen dat het niet zo is(hoop ik ook)en we allemaal nog lang en gelukkig mogen verder knoeien op deze mooie planeet(als we ze dan zelf niet kapot maken).
Amen
Mario.