Beste allemaal,
Wie kan mij vertellen met welke dag een uit uitpikt van de rose kaketoe? Ik heb in een andere post mijn verhaal al uitgebreid gedaan van waarom, het is een lang verhaal dus dat wil ik even laten en niet hier vermelden
.
Ik verwacht dinsdag nog een eitje, en wellicht dan vrijdag weer eentje, afwachten of ik ze kan redden, alhoewel de ouders nu zeer rustig zijn en niet meer graven. Dus als dit zo blijft en ze vast gaan broeden (wat nu nog zeker niet het geval is), wil ik ze met een dag of 20 broeden in machine terugleggen, kan dit overigens makkelijk gedaan worden??
Afijn, nu even het machine, ik heb geen super de luxe machine, maar een simpele die wel volautomatisch is.
Ik moet de dagen invullen van de broedtijd, na drie dagen stopt het keren, maar nu hoorde ik verschillende verhalen van uitkomen? De 1 zegt 21 de ander 23 of 25?
Ik zit hier best mee want als dat keersysteem tijdens het uitpikken aanstaat lijkt mij niet goed te zijn....
Ik heb wel een plastic schaal erbij gekregen die je erop kan leggen, dan draaien ze niet meer, maar tja dan moer dit gelijk gelden voor de andere eitjes, want zit aan mekaar
Ik heb de mini pro rcom
Graag iemands advies dank u.
Mvg