het kan zijn dat ik gek wordt, maar ik plaats gisteravond en vandaag een post over artikelen gevraagd, de oplettende bezoeker zal zich dit herinneren, nu wil ik net kijken of ik reactie heb, kan ik heel de post niet terugvinden, word ik gek?! of is dit een zogezegd probleem?
Inderdaad vanwege het feit dat er voor een eigen site bijdrage gevraagd worden. Op zich niet zo'n drama, maar voordat je het weet staan er in dit forum allemaal oproepjes van iedereen voor bijdrages aan diverse sites. En dat is net niet de bedoeling.
De eerste verwijdering is geloof ik vanochtend geweest, omdat ik vrij laat was voor mijn werk had ik je toen geen mailtje gestuurd. Vanavond is die post weer verwijderd, toen heb ik wel gelijk een mailtje naar je toegestuurd. Dus in je mail zou je de uitleg moeten kunnen vinden.
oke jan ik begrijp het volkomen, alleen ene mail heb ik nog steeds niet ontvangen.
Ik had deze discussie wel willen voorkomen door mijn webadres er expres niet bij te zetten. Maar ik begrijp dat je hier niet aan kan beginnen.