Ik heb een pot knoflookpoeder van De Imme besteld en een theelepel toegevoegd aan een liter water en dit mijn vogels aangeboden.
Ik voer altijd in het nachtverblijf, met als resultaat dat mijn Grijze niet meer het nachtverblijf in willen, ik vermoed vanwege de sterke geur.
Mijn Edels reageerden er wel normaal op en hebben ook van het water gedronken.
Op de verpakking staat een afgestreken theelepel per liter water, zo heb ik het ook gedaan.
Mijn Grijze hebben het inderdaad nog nooit gehad en de Edels wel bij de vorige eigenaar, vandaar dat ik mij hierin ben gaan verdiepen.
ik geef me oranjekuiven ook vaak een teen knoflook . ze eten het perfect . en zomers gooi ik regelmatig een hele ui in het hok , soms duurt het een dag maar meestal is hij zo weg . helpt prima tegen vliegen in de zomer .
nee ik heb wat vettige grond keihard als het droog was en plakte aan de spa wanneer het nat was . Verbeterd met zand , schelpen ,vermiculiet en nu is het meest rul en regelmatig wat dolocal over de grond
Zaak is bijtijds te planten en gek genoeg is het nu een ideale tijd net als bollen van voorjaarsbloeiers